Nasze sesje i nie tylko one
1. Jak był obgadywany to przepraszam za zabieranie pomysłów innych. Mogłem zapomnieć a w trakcie gry w WOTa nagle mnie olśniło.
2. Nie kasowało by a dawało by bonus np. na ciężką jest chyba trudny to w naszej modyfikacji będzie normalny.
3. Ale to chyba naturalne że dodamy skill poinyt bo przecież zabieramy punkty na staty. a testy które opierają się na statach są złe. Jesteś lekarzem i masz 17 sprytu co powoduje że jesteś dobry w strzelaniu z wyrzutni, naprawie samochodów i jeszcze przy okazji wykładach chemie na uniwersytecie natomiast żołnierz który ma mało sprytu (bo potrzebuje wiele budowy, charakteru, percepcji i zręczności) może pomarzyć o strzelaniu z wyrzutni ........ To jest bezsens. Przypomnę ci postać Postoja jak grał lekarzem.
Tym co trzeba zrobić z pakietami umiejętności, jest to: http://www.sesyje.pun.pl/viewtopic.php?id=8
- Nie za bardzo łapię o co chodzi.
Offline
To mój pomysł był, ten z linka, żeby każda umiejętność była liczona z kombinacji rożnych umiejętność, co by tylko utrudniało życie na początku, ale potem gralo by się tak samo jak w zwykłe neuro.
A co do statów to ja to zawsze mówiłem, dla mnie fajnie jest jak jest w SPECIL-u, gdzie staty dają inne rzeczy niż umiejętności przede wszystkim, a do umiejętności tylko małą początkową wartość, ale żeby coś takiego zrobić w neuro to by trzeba całe neuro przerobić.
Bo zmiany umiejętności to zmiana też suwaków z 4 itp.
Czyli rozbije się o to co zawsze, że za dużo zmian.
Offline
Trzeba będzie sprawdzić ten twój sposób i mój (przywłaszczony). I tak offtopujemy na maxa przed sesją a tak można poświęcić 30 min albo godzinę i zobaczyć jak wyjdzie.
Offline