Nasze sesje i nie tylko one
Jakoś nie wydaje mi się, żeby wszyscy MG tak radośnie przenosili expy przez kolejne przygody.
- W większości systemów można rozpocząć z większą ilością expa (dla wprawnych graczy) w neuro to się nazywa laitowym światem.
ale mnie przekonuj, dobrze ci idzie
- Nie zamierzam cię naciskać po prostu rzucam propozycje.
Szczerze jak dla mnie przenoszenie expa, jest dziwne i bardzoo bardzoo lajtowe, ale dobra. Protest zgłosiłem, i mam wyjebane.
- Spodziewałem się większej krytyki z twojej strony. Coś w stylu: To nie świat D&D albo spróbuj tego na Jadowym bo on prowadzi kampanie w różowym klimacie.
Ostatnio edytowany przez Daimio (2012-06-18 23:47:43)
Offline
Z D&D won mi do innego tematu. Nie chcę tego nawet widzieć
Przenoszenie expa jest lajtowe, ale ja nie prowadzę emoshimy. Fakt, nie lubię jak gracze za szybko są bogaci bo zaczyna im odwalać "A kupmy jeszcze czołg i dwa browningi", ale zasadniczo mamy się tu dobrze bawić i pograć a nie tworzyć postacie 3 razy na sesję. A to żebyście dostali po 4-5 punktów repy akurat mi pasuje. Prościej będzie wam coś dać, a nie "jesteście tępymi chu'jami spadówa... a nie jednak jesteście BG - to sorki oto quest dla was".
Ostatnio edytowany przez Patryk (2012-06-18 23:53:09)
Offline
Ja tylko pisałem że dla mnie to nie ma sensu, takie bonusy dla graczy czy coś, ale się kłócić nie będę, bo mi się nie chce w sumie
A w sumie co jest ocenzurowane ?
Offline
Zrobisz sobie na sesji, i tak zakładam że przez 2 godziny będziecie munchkinować statek plus godzina na offtop plus godzina na kłótnie kto ma zapisywać wszystko, więc będzie czas
Tak całkiem po skrócie - albo Kapitański spokój - zawsze 2 testy charakteru i bierzesz ten który wolisz, albo Pierwszy po Bogu - Jeśli dowodzisz statkiem nieprzerwanie przez dłuższy okres czasu załoga dostaje +1 ZB (lepiej się tłuką), a spece +1 do swoich umiejek.
Offline
Zdaje się mechanicznie tak, ale i tak to za mało żeby mieć normalny statek.
Offline
Za każdego gracza macie teoretycznie plus 30 gambli na co chcecie (wydaje się to w większości na sam statek, bo na napęd i gadżety potem się dostaje w następnych krokach). Można jeszcze rzucać - 3k20 każdy i sumujecie wszystko, ale już widzę wasze miny na rzucanie
Dziękuję ja już dzisiaj z Mateo przerobiłem ile będę musiał zabić drużyn munchkinów z których każdy przez przypadek jest gladiatorem kadłubkiem nim zrobi jakiś czołg chaosu z obrotową wyrzutnią torped pod dnem... Śmiało próbujcie - torpeda 200 gambli za sztukę, 5 calowe działo które faktycznie zabija niszczyciele na 2 strzały jedyne 1000. Jak będziecie wstanie zebrać na cokolwiek poza średnią armatą albo 2 lekkimi to będę pełen podziwu (a z nich ładnie kosi się załogę i wyposażenie, ale kadłubowi zazwyczaj robią nic albo Minimalne)
Offline
Daj więcej niż 30. Tam gdzieś miałem zrobione ile, bo to co się dostaje na start, nie wystarcza nawet na wyposażenie kutra, a co dopiero normalnego statku.
Offline
Nie, nie zrobisz sobie pływającej fortecy. Wystarczy w zupełności bo dostajecie odemnie statek za frajer i jeszcze na każdym kroku dodatkowe gamble na sprzęt. No i można dorzucać ze znajomego czy osobistych (tylko bez kadłubków bo zrobię ograniczenie że np maks 50!)
Offline