Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#1 2012-02-22 19:23:40

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Do mojego zmodyfikowanego neuro

Żeby był porządek, modyfikacje do neuro będę wrzucał tutaj

To po kolei:

Pancerze - dają dwie wartości, na broń palną i meele. Jak się można domyślić, pancerze ze złomu itp. mają małą odporność na broń palną, ale mogą mieć dużą na meele.

Przykład: Ciężka kamizelka wojskowa to 3/1 czyli 3 poziomy palne, 1 poziom meele

Jedyna różnica jest wtedy, gdy pancerz zrobiony jest z grubej blachy. Daje wtedy bonusowy pancerz na śrut (1-2 daje +1, wyżej +2).

Broń palna - tu jest więcej modyfikacji.
Broń ma dwie wartości przebijania, jedną dla kamizelek kuloodpornych i pancerzy przystosowanych do wytrzymywania ostrzału, a druga na przebijanie reszty, czyli zazwyczaj liczy się dużo bardziej druga wartość.

Do strzelania potrzebna jest budowa jak w podręczniku, ale z drobny zmianami. Podana wartość dotyczy strzelania seriami, przy pojedynczym ogniu jest mniejsza o 2, z tym że PM-y, do strzelania pojedynczo, w ogóle nie potrzebują budowy (jak pistolety).
Jedynymi wyjątkami są dubeltówka i obrzyn, które wymagają kolejno 12 i 13 budowy.

Dodałem też cechę Łatwy w naprawie, która zmniejsza o poziom testy naprawy broni.

A to nowy cennik:

Ak 47 - 100
m16/m4a1 - 65/75
m14/m14soocom - 50/80
FnScar - 80
m60 - 100
m240 - 150
minimi - 140
M2HB 200
SkS - 65
M1 garand - 65
Springfield (303)/(7,62) - 45/55
Su 16 - 75
Dubeltówka/ obrzyn - 30/35
Pompka - 60
Spas - 90
USAS - 140
Winchester (40-44)/(magnum) - 40/50
Ump (45ACP)/ (9mm) - 70/80
Mp5 - 90
Uzi - 65
Grease gun 40
Skorpion 60
Magnum 44 - 65
Desert eagle - 70
Jednostrzał pistolet/karabin - 10/15
Dwustrzał pistolet/ karabin - 20/25

Amunicja:

.45 ACP 0/1 - 2
.45 colt -1/0 - 1
9mm  1/1 - 3
Tanie 9mm 0/0 - 2
.44 magnum 1/2 - 4
Tanie .44 0/1 -3
.38 0/0 - 1
.40-.44 +1/0 - 1
śrut zwykły - 2/1 (karton)
gruby śrut - 3/2 (karton)
Breneka - 3
5,56mm 2/2 - 4
tanie 5,56mm 1/1 -3
7,62mm 1/3 - 3
Tanie 7,62mm 1/2 -2
7,62R 1/3 - 2
Tanie 7,62R 1/1 - 1,5
.50 4/4 - 6
.303 1/2 - 2

Gruby śrut - ma mniejszy rozrzut, ale zadaje większe obrażenia: do 5 metrów krytyczne, do 10 ciężkie, do 20 draśnięcia, z tym że jedno draśniecie na dwa punkty sukcesu.

Breneka obrażenia Ciężkie, przebicie 0/1, zasięg 50m, tabela PM, niecelny (+10)

Jednostrzał - można mieć wersję na każdy nabój, z tym że pistoletowe wersje tylko na pistoletowy.
Niecelny (+10), niezawodny (19-20), łatwy w naprawie, zasięg do 50 metrów

Dwustrzał, podobnie jak jednostrzał z tym że ma dwie lufy (jak dubeltówka).
Niecelny (+10), niezawodny (19-20), łatwy w naprawie, zasięg do 50 metrów

Grease gun obrażenia lekkie, szybkostrzelność zależnie od wersji 1 lub 2, brak ognia pojedynczego, niecelny (+10), długie ładowanie (dwa razy dłużej).

Skorpion obrażenia lekkie, szybkostrzelność 2 lub 3, niecelny (+10), niezawodny (18-20), mały zasięg 30 metrów.

M14 obrażenia ciężkie, szybkostrzelność 2, celny (-10), niecelny ogień ciągły (+40), zawodny: pojedynczy (15-20), seria (10-20)

M14 soocom, tylko ogień pojedynczy, słaby celownik optyczny (-20), celny (-10), zawodny (16-20)

 
Magazynek kosztuje 20% ceny broni.
Luneta snajperska - 60
Luneta strzelca wyborowego - 40
Laser - 20
Kolimator - 50


Samochody.

Tutaj jest dużo zmian. Wszystkie rzeczy, jak przyspieszanie manewry itp, robi się raz na turę, nie akcję, ale akcje postaci rozgrywa się normalnie.

Karta wozu, która będzie potrzebna, będzie mieć trochę dużo rzeczy na niej. Są to kolejno:
Paliwo - jego maksymalna pojemność, obecna ilość, spalanie i rodzaj paliwa.
Zwrotność - pojazd bez modyfikacji może mieć sam z siebie od -50 do +90.
Przyspieszenie - to chyba oczywiste.
Prędkość maksymalna - to chyba też.
Sprawność - są dwie: silnika i ogólnej reszty samochodu.
Taranowanie - jest to zależna od budowy pojazdu jego możliwość lub nie do taranowania, niezależna od wielkości wozu.
Obciążenie - takie od którego nie odlicza się kary, i takie przy którym liczy się kara. Za każde rozpoczęte 25% obciążenia, spalanie +10%, zwrotność +5, prędkość maksymalna i przyspieszenie -10%

Paliwo może być różne i różni się jego cena, i właściwości.
Ropa 5 - właściwości wiadome
Benzyna - 8/10/15
Metyl 2 - zużycie paliwa +20%, prędkość maksymalna i przyspieszenie +10%, jeśli silnik nie jest przystosowany sprawność silnika -1
Gaz drzewny 1 - zużycie +40%, prędkość i przyspieszanie -50%, przy specjalnym silniku -30%


Kara za strzelanie do poruszającego się obiektu. Za strzelanie do obiektu który przesuwa się prostopadle do nas: za każde 20km/h 10% utrudnień, za poruszający się równolegle do nas: za 20km/h 5% utrudnień.


Są dwie nowe umiejętność:

Znajomości pasa pustyni (Percepcja) - jest to jak znajomość terenu, ale bardziej wyspecjalizowana. Poziom tej umiejętność mówi jak daleko sięga twoja wiedza o pustyni (zonie )

Polityka/wiedza o świecie (Spryt) - jest to wiedza o "państwach", gangach, wyznaniach, sojuszach itp.

Nowa sztuczka:

Znajomość broni
Wymagania: karabiny lub broń maszynowa 4
Działanie: Masz +2 budowy przy wymaganiach dotyczących strzelania.


Jak są jakieś pytania to zadawać.

Zedytowałem ci, bo bolało MW


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#2 2012-05-26 12:17:26

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Do mojego zmodyfikowanego neuro

To piszę to co miałem pisać, czyli samochody, motocykle itp.

Na początek to co wszystkie post-apo pojazdy mają poza drobnym wyjątkiem ale o tym później, tzn mają spalanie +30% i -30% do prędkości maksymalnej.

Do tego sprawność wozu też ma wpływ na takie rzeczy, więc ten największy złom, ma -50% prędkości maksymalnej, spalanie +30% przyspieszenie chyba już tam jest uwzględnione, a jak nie to dodam jak poczytam wyścig.


Dalej Paliwa:

Ropa 5 - właściwości wiadome

Benzyna - 8/10/15
8 -20% prędkość maksymalna, -20% do przyspieszenia
10 zwykłe paliwo
15 dobre paliwo +10% prędkość maksymalna i przyspieszenie.

Metyl 2
Zużycie paliwa +20%, prędkość maksymalna i przyspieszenie -10%, jeśli silnik nie jest przystosowany sprawność silnika -2,

Etanol 4
Zużycie paliwa +20%, prędkość maksymalna i przyspieszenie +10%, jeśli silnik nie jest przystosowany sprawność silnika -2,

Gaz drzewny 1 - zużycie +40%, prędkość i przyspieszanie -50%, przy specjalnym silniku -30%


Teraz o tym co można mieć w samochodzie.
Silniki, wiadomo jak w podręczniku zależnie od wielkości będzie modyfikator ceny.

Silnik na alkohol (jakikolwiek) 20
Silnik na gaz drzewny (bez kotła do produkcji) 25
Kocioł 15 (waga około 20kg)
Silnik uniwersalny (benzyna-alkohol) 30
Diesel low-tech 30
spalanie +30%, maksymalna prędkość i przyspieszenie -20%, łatwość w naprawie testy naprawy 1 poziom w dół.
Diesel hi tech 80
Spalanie -30%, maksymalna prędkość i przyspieszenie -20%, trudny w naprawie, 2 poziomy w górę, wymaga elektroniki diagnostycznej.


Nie chce mi się tego robić teraz :P, rozpiskę do pojazdów zrobię kiedy indziej.


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#3 2012-05-27 10:54:07

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Do mojego zmodyfikowanego neuro

Ciąg dalszy.

W sumie coś o czym zapomniałem, hamowanie przyspieszenie x2, hamowanie na pełnej ..... przyspieszenie razy 4, test prowadzenie na utratę kontroli (pobocze/offroad) test za każde 20km/h 10%.

Pewna zmiana z tabelką sprawności, bo tam są pewnie głupie idiotyzmy, więc drobne zmiany

                  Prędkość maks.    Przyspieszenie.    Spalanie      Cena naprawienia*
15+                    -10%                                                               30 +50% na każdy poziom
13-14                 -10%                                         +5%                30
11-12                 -15%                                         +5%                30
9-10                  -20%                                          +5%                20
7-8                    -30%                  -10%                +10%              15
6                       -40%                  -20%                +15%              15
5                       -45%                  -30%                +15%              15
4                       -50%                  -40%                +20%              10
3                       -60%                  -50%                +25%              10
2                       -70%                  -60%                +35%              10
1                       -80%                  -70%                +50%              20


*To jest cena naprawienia pojazdu na wskazany poziom, chodzi oczywiście na początku gry.


Motocykle:

Drobna uwaga motocykle są ogólnie (nie wszystkie) dużo mniej zaawansowane technicznie niż samochody, dlatego nie muszą (co będzie przy opisie konkretnych typów) mieć tego modyfikatora +30% spalania - 30% prędkości maks.
Są to oczywiście przykładowe motocykle więc jeśli ktoś chce inny może poszukać i też będzie spoko.


Motocykl miejski cena 35
Ogólnie małe i i raczej jedno osobowe, słabo nadają się do jazdy w terenie.
(spalanie +15%, prędkość maks -20%)

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 10l, 2,5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   115, 18
Zwrotność                                -50%
Obciążenie: zwykłe/maks           80, 80


Crossowo-terenowy 40
Tak samo małe jak miejskie ale terenowe.
(spalanie +15%, prędkość maks -15%)

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 10l, 5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   150, 20
Zwrotność                                -40%
Obciążenie: zwykłe/maks          80, 80
Dodatkowo +20% do testów jazdy w terenie


Crossowo-turystyczny 50
Połączenie motocykli krosowych i turystycznych, najpopularniejszy motocykl w post-apo stanach.
(spalanie +20%, prędkość maks -20%)

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 20l, 5,5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   200, 25
Zwrotność                                -35%
Obciążenie: zwykłe/maks          80, 150
Dodatkowo +10% do testów jazdy w terenie

Opcja bonusowa
Ural (rzadki) 70
(prędkość maks -10%)

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 24l, 6l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   150, 18
Zwrotność                                -35%
Obciążenie: zwykłe/maks          80, 150
Dodatkowo +10% do testów jazdy w terenie, otrzymuje połowę mniejsze utrudnienia ze słabej benzyny, prosty w naprawie 30%.

Za dopłatą można mieć wózek
cena +25
spalanie +1,5
Prędkość maks/przyspieszenie 100/14
Zwrotność -15%
Obciążenie 120/300


Turystyczne 50
Duże, wygodne motocykle do długich podróży.
(spalanie +20%, prędkość maks -20%)

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 24l, 6,5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   180, 15
Zwrotność                                -10%
Obciążenie: zwykłe/maks          80, 250 


Chopper  50
Duży ciężki mało zwrotny, szpanerki, amerykański.
(spalanie +20%, prędkość maks -15%)

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 19l, 7l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   160, 15
Zwrotność                                -15%
Obciążenie: zwykłe/maks          80, 200


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#4 2012-05-27 11:53:21

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Do mojego zmodyfikowanego neuro

Kolejny update

W sumie to o czym zapomniałem ostatnio.

Jedzenie 1/3/5/10

1 - syf, napromieniowany, skażony i wyglądający jak dwu miesięczne zgniłe mięso.
3 - czyste jedzenie, ale to jedyne co dobrego można o nim powiedzieć.
5 - Czyste i w miarę smaczne jedzenie, głównie produkty kukurydziane i fasola, z małą ilością niezidentyfikowanego mięsa.
10- dobre smaczne jedzenie, coś czego nie ogląda się za często.

Woda 1/3/5/10
1- syf z elektrowni atomowej.
3- czysta woda, ale wyglądając jak woda z kibla po kimś kto miał sraczkę, smacznego.
5- czysta woda, prawie nie jest mętna.
10- Bonaqua

Anty rady:
Tabletki 20
-5 co godzinę, przez 12 godzin.

Dożylny 30
- 30 w ciągu około 30minut

Super 50
-150 w ciągu około 30 minut, przez następną dobę +20% utrudnień do wszystkich akcji z powodu osłabienia.

Medykamenty
Bandaże 1/2 (użycie)
1 - szmata
2 - uczciwy bandaż

Apteczka 60
20 użyć (trzeba stosować do leczenie ran)


Trochę broni.

Karabin myśliwski (bolt action) 50
To grupa karabinów myśliwskich, bez rozróżniania na modele, bardzo popularne i powszechne.
Obrażenia ciężkie, celny (-10), niezawodny (18-20)

Karabin myśliwski (półautomatyczny) 60
Obrażenie ciężkie, celny (-10)

Oba strzelają na różne naboje karabinowe i od tego zależy przebijalność.
Dostępne naboje to 5,56 , 7,62 i 303

Colt python (rewolwer)
Obrażenie lekkie, amunicja 357magnum, niezawodny (18-20)


Amunicja
357 magnum 3 - 1/1
tanie 2 - 0/0
Specjalne zasady: śmiertelna trafienie krytyczne na 1, 2, 3 


Stalker


Wyczucie zony - 20% ułatwień do testów zagrożenia w zonie, dotyczy to wypatrywania, nasłuchiwania itp, ale też ukrywania, maskowania, jak i testów morale/niezłomności, na strach, działa też w testach anomalii, dziwnych stworów.

Przezorny zawsze ubezpieczony - +100 gambli na sprzęt (nie na broń/naboje).

Ludzie z zony - +150 gambli na znajomości ze stalekerami, ludźmi z posterunku, pseudo-kapłanami techniki, czy strażnika zony (np ci żołnierze z ostatniej sesji)

Można też wziąć sztuczkę łowcy nieugięty.


W ogóle przypomina co mówiłem że niektóre sztuczki z jednej profesji pasują do innych i zgadzam się na nie.


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pojemniki mapa