Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#1 2013-06-15 14:27:08

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Dodatkowe profesje, sztuczki, cechy

Temat na dodatkowe bajery do tworzenia postaci.

Chemik:
Chemik nowej ery (cecha):
Przed wojną wykonywanie zawodu chemika wymagało dostępu do laboratorium, czystych odczynników i sterylnych warunków. Dzisiaj, 30 lat po apokalipsie, nikt się już w to nie bawi. Teraz chemicy pracują za pomocą tego co pozostało sprzed wojny - kretów, domestosów, proszków do prania, kwasu z akumulatorów. Za laboratorium wystarcza im parę czystych garnków, wąż ogrodowy i ceramiczne kubki.
Ty jesteś jednym z chemików nowej ery, dlatego jesteś w stanie stworzyć prowizoryczne laboratorium i uzyskać podstawowe odczynniki z tego co wala się w ruinach. I teraz MG ci nie powie, że potrzebujesz pracowni chemicznej do przygotowania bomby, leków czy wybielacza do ubrań.


Biznesmen (profesja)
Rzetelna wiedza: Podstawą do rozpoczęcia własnej działalności są umiejętności. Inni się trudzą nabywając je przez lata, ale ty miałeś szczęście i urodziłeś się z naturalnym talentem. Otrzymujesz na start 1 umiejętność potrzebną do prowadzenia biznesu na 4.
Kapitał: Na rozruch interesu, oprócz umiejętności potrzebne są duże ilości gambli. Ty masz sprawę ułatwioną, ponieważ zaczynasz z dodatkową 100, do przeznaczenia na wyposażenie potrzebne do prowadzenia biznesu.
Kontakty: Trzecim filarem własnego biznesu są znajomości. Nawet jak już coś wyprodukujesz, to trzeba to przecież jeszcze sprzedać, a to też nie jest łatwe w dzisiejszych czasach. Wiesz co? Weź  dodatkowe 100 gambli i kup za nie jakichś kumpli w karawanie handlowej (nie wojowników).

ZOMO (sztuczka)
Wymagania: Broń ręczna 4+, Zręczność 12+
Opis: Znasz Franka? Nie? To lepiej go nie poznawaj. Cholerny sadysta. Jego ulubionym zajęciem było pałowanie wszystkich naszych jeńców. Tak o, dla zabawy. Mówię ci, potrafił tak kogoś zlać, że ten kwiczał z bólu... w najlepszym przypadku. W większości tracili przytomność po pierwszym ciosie. Może coś jednak było w tej gumowej pałce...
Działanie: Otrzymujesz bonus +1 do Broni ręcznej gdy walczysz pałką. Ponadto, walcząc pałką otrzymujesz nową akcję za 3 segmenty. Akcja za 3 sukcesy: ogłuszenie. Walczący wykonują przeciwstawny test Budowy, przeciwnik z dodatkowym PT +60%. Jeśli przeciwnik przegra test traci przytomność. Jeśli wygra otrzymuje +15% utrudnień (jak za zdanego, lekkiego siniaka).


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#2 2017-03-21 22:59:52

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Dodatkowe profesje, sztuczki, cechy

Dwójnóg: rzucasz sie na ziemie a przed siebie plecak a na nim opierasz broń. Działa tak jak dwojnog. Dajcie wymagania jakie uważacie za słuszne (nie mam podręczników aby porównywać sztuczki).    CQB: tą sztuczkę muszą brać przynajmniej 3 osoby aby zadziałała. Gropka osób została wyszkolona do walki w terenie miejskim. Poroszają sie z połową prędkości ale w zamian każdy pokrywa swój obszar "mrozi segmenty". Jedynie tył zostajecie odsłonięty (od tego tak zazwyczaj jest snajper który zostaje z tylu. Sztuczka nie działa na otwartym terenie (nie da sie osłonić skutecznie otwartego obszaru).     Zielona taktyka: grópa lódzi (minimum 3) została przeszkolona w działaniach w lesie albo większym otwartym terenie (tez pustynia). Wróg widzi ze wiecie co robicie i dostaje minusy do rzutu na morale. (Można zrobic odpowiednik do CQB)      Znajomość broni: potrafisz wiją jedną cześć i w ten sposób zniszczyć broń definitywnie w jedną turę a w przypadku browninga możesz zrobic pułapke i jak tylko ktoś zacznie go rozbierać aby naprawić usterkę zada rozbierającemu ciężką ranę.

Ostatnio edytowany przez Daimio (2017-03-21 23:01:09)


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#3 2017-03-22 13:20:20

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dodatkowe profesje, sztuczki, cechy

Tzn z plecakiem to myślałem żeby to po prostu się robiło mechanicznie bo tak ludzie zazwyczaj strzelają na dłuższe dystanse.
A ty sebo w ogóle strzelasz na 200+ metrów stojąc normalnie?


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#4 2017-03-22 19:03:32

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Dodatkowe profesje, sztuczki, cechy

Nawet na 300 (ale nie każdy strzał to trafienie). No i oczywiście w biegu (niby nie jest to bezpieczne ale w wiekszosci wypadków nawet jak padniesz i twojabron jakoś wystrzeli to kula poleci w kierunku wroga). Aaaaaa co do pozycji to jest pozycja jubittian (czyli taki sklowianaki przykuć a broń opierasz na wewnętrznej stronie ud) to chyba najbardziej munchkinowa pozycja bo zeby wstać i biec to tylko zajmuje mniej niż jak byś strzelał z jednej nogi a skupienie jest jeszcze większe.

Ostatnio edytowany przez Daimio (2017-03-22 19:09:43)


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki przegrywanie kaset vhs kołdra amz grzejniki wrocław taksówka wałcz