MeMadao - 2013-06-15 14:27:08

Temat na dodatkowe bajery do tworzenia postaci.

Chemik:
Chemik nowej ery (cecha):
Przed wojną wykonywanie zawodu chemika wymagało dostępu do laboratorium, czystych odczynników i sterylnych warunków. Dzisiaj, 30 lat po apokalipsie, nikt się już w to nie bawi. Teraz chemicy pracują za pomocą tego co pozostało sprzed wojny - kretów, domestosów, proszków do prania, kwasu z akumulatorów. Za laboratorium wystarcza im parę czystych garnków, wąż ogrodowy i ceramiczne kubki.
Ty jesteś jednym z chemików nowej ery, dlatego jesteś w stanie stworzyć prowizoryczne laboratorium i uzyskać podstawowe odczynniki z tego co wala się w ruinach. I teraz MG ci nie powie, że potrzebujesz pracowni chemicznej do przygotowania bomby, leków czy wybielacza do ubrań.


Biznesmen (profesja)
Rzetelna wiedza: Podstawą do rozpoczęcia własnej działalności są umiejętności. Inni się trudzą nabywając je przez lata, ale ty miałeś szczęście i urodziłeś się z naturalnym talentem. Otrzymujesz na start 1 umiejętność potrzebną do prowadzenia biznesu na 4.
Kapitał: Na rozruch interesu, oprócz umiejętności potrzebne są duże ilości gambli. Ty masz sprawę ułatwioną, ponieważ zaczynasz z dodatkową 100, do przeznaczenia na wyposażenie potrzebne do prowadzenia biznesu.
Kontakty: Trzecim filarem własnego biznesu są znajomości. Nawet jak już coś wyprodukujesz, to trzeba to przecież jeszcze sprzedać, a to też nie jest łatwe w dzisiejszych czasach. Wiesz co? Weź  dodatkowe 100 gambli i kup za nie jakichś kumpli w karawanie handlowej (nie wojowników).

ZOMO (sztuczka)
Wymagania: Broń ręczna 4+, Zręczność 12+
Opis: Znasz Franka? Nie? To lepiej go nie poznawaj. Cholerny sadysta. Jego ulubionym zajęciem było pałowanie wszystkich naszych jeńców. Tak o, dla zabawy. Mówię ci, potrafił tak kogoś zlać, że ten kwiczał z bólu... w najlepszym przypadku. W większości tracili przytomność po pierwszym ciosie. Może coś jednak było w tej gumowej pałce...
Działanie: Otrzymujesz bonus +1 do Broni ręcznej gdy walczysz pałką. Ponadto, walcząc pałką otrzymujesz nową akcję za 3 segmenty. Akcja za 3 sukcesy: ogłuszenie. Walczący wykonują przeciwstawny test Budowy, przeciwnik z dodatkowym PT +60%. Jeśli przeciwnik przegra test traci przytomność. Jeśli wygra otrzymuje +15% utrudnień (jak za zdanego, lekkiego siniaka).

www.sesyje.pun.pl