Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#1 2013-06-12 12:25:21

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Samochody, walka na drodze itp

To będą zmodyfikowane zasady które kiedyś zrobiłem do swojego neuro, ogólnie będę starał się je uprościć, bo za dużo tych modyfikacji wychodzi w stylu ołów 2.0

Nie będę dawał rozróżnienia na utrudnienie do trafienia poruszającego się obiektu zależnie od prędkości, tylko będzie standardowe utrudnienie 30%.

Tabelkę z minusami do też można używać standardową, chociaż nie jestem pewien czy będzie pasować do czegoś innego niż wyścig, więc jakby ktoś miał to miło by było jakby wrzucił na DB.

Na początek trochę mechaniki.
Akcje prowadzenie, są rozgrywane na całe tury, czyli przyspieszenie, hamowanie, taranowanie itp, ale podczas tych tur, są normalne segmenty w których postać, w tym kierowca może coś robić, z tym że kierowca ma minus za robienie paru rzeczy na raz.

Karta wozu
Paliwo - jego maksymalna pojemność, obecna ilość, spalanie i rodzaj paliwa.
Zwrotność - pojazd bez modyfikacji może mieć sam z siebie od -50 do +90.
Przyspieszenie - to chyba oczywiste.
Prędkość maksymalna - to chyba też.
Sprawność -
Obciążenie - Tutaj będzie trochę jak z obciążeniem w neuro, jest podstawowe obciążenie pojazdu (np 100kg), i te obciążenie nie daje minusów, ale każde rozpoczęte 50% wagi (czyli 50kg), daje minus.
kara spalanie +10%, zwrotność +5, prędkość maksymalna i przyspieszenie -10%.
Przykład:
Motocykl ma 100kg obciążenia podstawowego, czyli do 100 kilogramów nie dostaje żadnej kary, ale przy 101 kg dostaje jeden raz karę (spalanie +10%, zwrotność +5 itp), a przy 151 dostaje karę dwa razy (spalanie +20%, zwrotność +10 itp)

Hamowanie to 2x przyspieszenie, hamowanie na maksa to 4x przyspieszenie

Spalanie - spalanie samochodu zależne do jego stanu, żeby się za bardzo nie rozdrabniać, będą trzy kategorie (zdaje się tyle jest przy naprawianiu samochodu).

Przy małej sprawności (1-8) +20%
Przy średniej sprawności (9-15)  +10%
Przy dobrej sprawności (16+) - bez modyfikatora 


Przy silnikach diesla są dwa podstawowe rodzaje

Diesel low-tech
spalanie +30%, maksymalna prędkość i przyspieszenie -20%, łatwość w naprawie testy naprawy 1 poziom w dół, jeździ na wszystkim i jest bardzo odporny na zła jakość paliwa

Diesel hi tech
Spalanie -30%, maksymalna prędkość i przyspieszenie -20%, trudny w naprawie, 2 poziomy w górę, wymaga elektroniki diagnostycznej. Tylko na ropę.


Paliwo

Benzyna 5/8/15 - tania chodzi tylko prostych silnikach (bez tych wszystkich dziwnych ulepszeń), dobra daje przyspieszenie i prędkość maksymalna +10%, bardzo dobre daje +20%

Ropa 4 - nic dodać nic ująć

Biodisel - 3 najpowszechniejsze paliwo post-apo

Metyl 2
Zużycie paliwa +20%, prędkość maksymalna i przyspieszenie -10%, jeśli silnik nie jest przystosowany sprawność silnika
-2,

Etanol 4
Zużycie paliwa +10, jeśli silnik nie jest przystosowany sprawność silnika -2

Gaz 3 - spalanie +10%

Gaz drzewny 1 - zużycie +40%, prędkość i przyspieszanie -50%, przy specjalnym silniku -30%

Nie wiem czy dziwne oleje (jak mineralny, czy od frytek) powinien mieć jakieś zasady, minusy czy coś.



Motocykle

Motocykl miejski cena 35
Ogólnie małe i i raczej jedno osobowe, słabo nadają się do jazdy w terenie.

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 10l, 2,5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   115, 18
Zwrotność                                -50%
Obciążenie: zwykłe                     80


Crossowo-terenowy 40
Tak samo małe jak miejskie ale terenowe.

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 10l, 5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   150, 20
Zwrotność                                -40%
Obciążenie: zwykłe                     80
Dodatkowo +20% do testów jazdy w terenie


Crossowo-turystyczny 50
Połączenie motocykli krosowych i turystycznych, najpopularniejszy motocykl w post-apo stanach.

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 20l, 5,5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   200, 25
Zwrotność                                -35%
Obciążenie: zwykłe                    100
Dodatkowo +10% do testów jazdy w terenie


Turystyczne 50
Duże, wygodne motocykle do długich podróży.

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 24l, 6,5l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   180, 15
Zwrotność                                -10%
Obciążenie: zwykłe                    120


Chopper  50
Duży ciężki mało zwrotny, szpanerki, amerykański.

Paliwo/bak/spalanie                   benzyna, 19l, 7l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   160, 15
Zwrotność                                -15%
Obciążenie: zwykłe                    100



Samochody

Coupe

Małe szybkie, zazwyczaj 2 osobowe samochody, albo 2 plus z tyłu dzieci do lat 5 lub osoby bez nóg
Zazwyczaj europejskie czy japońskie samochody

Paliwo/bak/spalanie                   55l, 10l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   200, 18
Zwrotność                                -10%
Obciążenie: zwykłe                    200


Muscle car

Amerykańska wersja szybkiego samochodu, wszystkie mustangi, chargery itp

Paliwo/bak/spalanie                   100l, 20l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   200,  15
Zwrotność                                +30%
Obciążenie: zwykłe                    300


hatchback
Mały z podkreśleniem na mały, golf, polo takie samochody.

Paliwo/bak/spalanie                   55l, 8l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   160, 10
Zwrotność                                -
Obciążenie: zwykłe                    200


Łazik
Karoseria z rurek i duży silnik

Paliwo/bak/spalanie                   70l, 15l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   150, 20
Zwrotność                                -10%
Obciążenie: zwykłe                    200
Balonowe koła, wyższe zawieszanie


Kombie

Paliwo/bak/spalanie                   80l, 12l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   140, 12
Zwrotność                                +30
Obciążenie: zwykłe                    300


Pickup

Paliwo/bak/spalanie                   100l, 18l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   120, 8
Zwrotność                                +40%
Obciążenie: zwykłe                    500

Sedan
Zwyczajny nudny ford, ma cztery koła i kierownice

Paliwo/bak/spalanie                   70l, 12l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   150, 15
Zwrotność                                +20%
Obciążenie: zwykłe                    300

Ostatnio edytowany przez peruniec (2014-01-02 10:31:56)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#2 2013-06-12 14:46:22

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Samochody, walka na drodze itp

To z hamowaniem zmień - nie powinno mieć żadnego związku z przyspieszaniem tylko: nawierzchnia, obciążenie, stan kół i stan klocków hamulcowych. Ze statami wozów się nie będę kłócił, bo to widać, że wszystko jest na oko i uśrednione - niech będzie.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#3 2013-06-12 15:13:42

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Samochody, walka na drodze itp

Ale nie chce dodawać kolejnej statystyki, bo to można łatwo wyliczyć.
Też sie zastanawiam czy nie łatwiej będzie z paliwem jeśli tylko będzie zwiększać spalanie.

A samochody miałby być na oko i uśrednione, bo można wziąć jakiś konkretny samochód, ale z tym jest zawsze dużo zabawy, a tak MG będzie miał staty losowego samochodu.

I powinno być że motocykl nie może taranować tira

Ciężarówka
Duży ciężarówka bez naczepy (star)

Paliwo/bak/spalanie                   150l, 20l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   90, 5
Zwrotność                                +60%
Obciążenie: zwykłe                    2 tony


M35 250
Amerykańska wojskowa ciężarówka

Paliwo/bak/spalanie                   160l, 25l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   70, 5
Zwrotność                                +50%
Obciążenie: zwykłe                    2,5 tony
Napęd na wszystkie 6 kół
Silnik multifuell - jeździ na wszystkim


Hummer

Paliwo/bak/spalanie         diesel 100l, 20l/100km
Prędkość maks/przyspieszenie   100, 10
Zwrotność                                +30%
Obciążenie: zwykłe                    700
Napęd 4x4, wypełnione opony

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-06-12 15:29:56)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ubytování Litva Винтерберг