Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#16 2013-06-14 12:08:55

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Ogień ciągły
Strzelając ogniem ciągłym postać strzela w każdym segmencie 2xszybkostrzelność pocisków.

Zacięcie przy ogniu ciągłym (propozycja)
Kość zacięcia turlana jest w każdym segmencie ognia ciągłego (przy ogniu ciągłym 3 rzuty). W tym wariancie krytyk na kości zacięcia dotyczy tylko 1 kulki po danym rzucie.

Zacięcie przy ogniu ciągłym (propozycja nr 2)
Kość zacięcia jest turlana co szybkostrzelność broni pocisków (przy ogniu ciągłym 6 rzutów). W tym wariancie krytyk dotyczy szybkostrzelność broni kulek.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#17 2013-06-14 12:11:28

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Pierwsza jest prostsza i według mnie lepsza


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#18 2013-09-09 14:33:21

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Ja zrobiłem coś tam z obrażeniami mniej więcej, tzn głównie dla broni Palnej, broń ręczna jest bardziej problematyczna, ale w sumie tak można by ładniej rozbić obrażenia, a nie że broń ma L/C/C tylko cios za 2 i 3 segmenty by się różnił.

I dlaczego im niżej tym lepiej ? skoro to obrażenia, uczciwie po szatańsku () im wyżej tym gorzej, i jak dla mnie 20 nie powinno być śmiercią, bo od tego powinno być krytyki.

I pancerze można by zrobić nawet uczciwe punktowe, tak można by dużo lepiej pokazać różnice w przebijaniu pancerza różnymi rodzajami broni palnej, i tak jak w moim neuro miało by być, pancerze  miałby by dwie wartości odporności palne/mele więc nie było by problemy z małą przebijalnośćią broni palnej, ale już mówię że metalowa płyta na klacie to nie jest dobry pomysł, pocisk karabinowy, przejdzie jak przez masło, a dodatkowo wlot z rozdartej blachy powinien wnikać do rany, dodając jeszcze obrażeń

Wiesz pchnięcie królewskie to by mogło być jako sztuczka, czy inne sztuki walki, a obrażenie jak tak na szybko myślałem to dałbym mak k20+5 lub +6 w mele.

A śmiertelność nie była by jakoś strasznie większa.

To mniej więcej wersja robocza
9mm k20
0,45 k20+1
0,38 k20-1
44 magnum k20+4
5,56 k20+4
7,62r k20+5
7,62r k20+5

Włócznia -2/0/+2
Topór -4/+1/+4
Miecz -2/+1/+3

Gdzie rany to:
Draśniecie 1-3
Lekka 4-11
Ciężka 12-17
Krytyczna 18-20

Tak sobie znalazłem coś takiego.

Plus poprawiłem parę rzeczy w pierwszym poście.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#19 2013-09-10 15:36:07

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

To coś wygląda jak z dzikich pól , ale wygląda całkiem nieźle, a pancerz liczbowy byłby dużo lepszy, bo nie było by problemów jak teraz że pistolet ma trochę mniejsze niż karabin, a i same obrażenie były by sensowne, a nie tylko L czy C bo inne są przegięte, i w sumie to by też zlikwidowało problem dodawania wartości przebicia.

Tylko w sumie dlaczego kryt to trzy liczby, a nie dwie jak normalnie?


A ja swoją drogą ostatnio myślałem o problemie który nie jest w ogóle opisany w neuro, czyli wielkość broni palnej a wygoda jej użytkowania w pomieszczeniach,  a powinien być jakiś minus za to.
I można zrobić prosto duże bronie bez cechy nieporęczny dostają w ciasnych pomieszczeniach +20%, nieporęczne +40%, a pistolety tylko nieporęczne dostają +20%


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#20 2013-09-10 16:29:14

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Hahahahahahahahahha. Mnie sie pytasz czemu czegoś jest więcej czegoś mniej? Podpowiem - sam to napisałeś daaawno temu w innym temacie ;p


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#21 2013-09-10 21:49:06

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Ja bym zrobił po prostu inne tabelki dla pistoletów a inne dla karabinów (więcej oczek na lekkich jeżeli to pistolet a więcej oczek na ciężkich jeżeli to karabin). Jakieś magiczne +1 lub -1 nie przemawia do mnie.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#22 2013-09-11 10:43:25

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Zgadzam się z Sebkiem, "magiczne" +1 nie zmienia tak naprawdę nic, 4 czy 5 robi chaos.

Weźmy głupią Mkę - nagle okazuje się że wali kryta co 3 strzał (35% szansy na wynikach 14+), draśnięć wcale (i dobrze), na lekką jest tyle samo (35% wyniki 1-7), ale na ciężką tylko 30% (wyniki 8-13)! W klasycznym neuro jak zgarniesz 3 razy to masz 3 ciężkie (9 lekkich). W tym systemie statystycznie w 3 strzały powinieneś otrzymać 1 lekką, 1 ciężką i 1 krytyczną [a w zasadzie 1,05 lekkiej, 0.9 ciężkiej i 1,05 krytycznej] czyli 13 lekkich [13,2].

Czyli tak - podnosisz śmiertelność, zmniejszasz stabilność.

Przykładu pistoletu 9 mm nie chce mi się rozpisywać, myślę że wystarczy że przytoczę przykład z CP. Otóż jest sobie mistrz kierownicy który jedzie do sklepu po bułki. Wlecze się 20 na godzinę, bo mu się nie chce. Nagle na jego drogę wyskakuje pies. MG zarządza rzut kością... wypada 1... i myk! Samochód koziołkując wpada do rowu zabijając kierowcę, psa i 3 dzieci które grały w piłkę niedaleko po czym wszystko niknie w kuli ognia po eksplozji baku...

I do tego samego doprowadzi rzut k20 - wyskakuje na ciebie dziecko z 1-strzałowcem 9mm i gdy wystrzeli to co byś nie zrobił masz 15% szans że zginiesz jak szmata. Wiem, wiem - teraz też może wyrzucić kryta na 1,2... ale i tak zawsze będzie to maks ciężka!

Wniosek - zwiększasz śmiertelność, zero stabilności, wymagane noszenie pancerza, żeby nie zginąć od pierdnięcia, dziękuję jestem na NIE

PS. Nie jestem pewny czy obliczenia zaznaczone na [...] można tak wykonywać

Ostatnio edytowany przez Patryk (2013-09-11 10:45:20)


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#23 2013-09-11 11:05:11

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Ja to podobno kiedyś wymyślałem to napiszę, takie rzuty jak są dają to że teraz pistolet w końcu może coś zrobić, bo z jakiegoś powodu we wszystkich systemach, w neuro szczególnie broń na amunicję pistoletową jest słaba, za słaba.
Więc nikt nie biega z PM-ami, bo nie ma po co.

A jeśli uważasz że to za dużo zawsze można dać po prostu mniejsze wartości, i np 9mm to 20-2 albo coś.

Ja w sumie inną dużą wadę, jak teraz jest to zrobione to nie mam pojęcia jak można by to dopasować do tego systemu który zrobiłem, że amunicja rewolwerowa ma kryt na 1, 2, 3.


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#24 2013-09-11 11:13:52

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

@PL (offtop)
Aktualnie czytam podręcznik do CP i mechaniki to się zbytnio nie trzymaliśmy - oficjalnie w połowie przypadków 1 na kości to że nie wyszło i tyle (ale i tak bym zmienił na jeśli zdałeś to zdałeś, chyba że wyturlałeś kryta).

Do tematu: To może te widełki rozciągnąć bardziej, a nie kończyć na 20? Można by kryta zrobić 21+ na przykład - w ten sposób nigdy nie wypadnie z 9mm, z karabinu w 25% przypadków. A z większą ilością oczek kryta można zrobić tak, że jak wpadnie to dodaje +2 czy +3 do rzutu.

I tak dodatkowo dla sceptycznych - różnica między +1 a +5 wynosi jakiś poziom obrażeń (przy rzucie 10 dla +1 wchodzi lekka, dla +5 ciężka)


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#25 2013-09-11 12:14:47

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

W sumie jeśli kryt byłby 21+ to można by po prostu dać od 20, 19 itp


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#26 2013-09-11 14:40:21

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Nie prościej zrobić coś w stylu dwóch tabelek. Jedna dla słabszej amunicji (te bronie co zadają lekkie) a następna dla tych co zadają ciężkie. Jeżeli strzelasz jakimś gnatem co ma dodatkowego krytyka to dodajesz to magiczne +1. Np na 20 masz krytyka na 18-19 masz ciężką na 1-2 masz draśnięcie a reszta to lekkie(to jest do zmiany).  W większości przypadków będzie lekka rana ale jak będziesz miał fuksa to walniesz krytyka. Można to jeszcze zmieniać np jeżeli strzelisz w głowę to masz +x bo głowa jest dosyć ważną częścią ciała ale to by trochę utrudniało grę.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#27 2013-09-11 15:09:40

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Ale wiesz te dwie tabelki były by problematyczne bo naboje w neuro są zjebanie zrobione, bo .45 powinna być tylko trochę słabsza niż słaba amunicja karabinowa, ale mieć dużo mniejszą penetracje niż karabinowa, co można by ładnie pokazać przy jednej tabelce.

A właśnie i jeszcze jeden problem miały by dwie tabelki, jak by się to miało do walki mele ?

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-09-11 15:42:32)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#28 2013-09-11 21:32:40

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Chcecie naprawić strzelanie więc ja rzucam pomysł.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#29 2013-09-12 10:00:24

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Wiem, ale zazwyczaj takie zmiany wszystko tylko komplikują i pewnie wyjdzie że nic z tego nie zrobimy

Chociaż gdyby cos zrobić z obrażeniami i pancerzem było by lepiej, można by normalniej oceniać ile daje pancerze słoik, ile drzwi samochodu itp, a karabiny miały by widocznie większe przebicie.

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-09-12 10:02:52)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#30 2013-09-12 10:08:14

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Jeśli dzisiaj mamy to testować to poproszę wersję uwzględniającą moją propozycję do godziny 12.30 (będę się wtedy zbierał na sesję)


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
UbytovĂĄnĂ­ Malawi beton dekoracyjny instalacje torby papierowe do cateringu