Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#1 2013-06-06 13:59:30

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Dookreślenie mechaniki

Osłony:
Cel zasłonięty litą i wytrzymałą osłoną (np. ściana) otrzymuje pełny bonus (w zależności od stopnia ukrycia)
Cel zasłonięty jedynie przed wzrokiem (chowający się w trawie, za kawałkiem dykty) otrzymuje tylko połowę przysługującego mu bonusu (w przypadku np. leżenia w trawie otrzymuje tylko wyższy modyfikator (z trawy lub z leżenia).
Jeżeli cel jest całkowicie niewidoczny (np. leży w wysokiej trawie, przesłania go gęsty dym) i postać strzelająca nie wie gdzie DOKŁADNIE [decyzja mg] znajduje się wróg, korzysta z reguł przypadkowego trafienia.

Produkcja amunicji:
Aby zrobić amunicję trzeba mieć:
łuski, proch, pociski, spłonki
Jeżeli postać nie ma zestawu do robienia pocisków konkretnego kalibru, amunicja wychodzi kiepskiej jakości
Jeżeli postać nie ma laserowych pocisków (porządnie wykonanych z dobrych materiałów) i posługuje się substytutem (np. lane z ołowiu) wychodzi amunicja słaba.
Pocisk może być równocześnie słaby i kiepski.

Torba medyka:
Torby medyka dzielą się na 3 rodzaje - bieda (20 gambli), standard (40 gambli), full (75 gambli)
Torba bieda mieści 2 zestawy PP i 1 Leczenia ran, waży 1 kg
Standard mieści 4 PP, 2 Leczenia, waży 1,5 kg
Full mieści 7 PP, 4 Leczenia, waży 2,5 kg.
Zestawy leczące kosztują bazowo 5 gambli PP, 8 Leczenia
Udzielanie PP/Leczenia bez zestawu jest obarczone karą 40%

Choroby przewlekłe:

Leki działają dopiero po upłynięciu doby od zażycia (jeżeli bierzesz regularnie nic ci nie grozi, jeśli zlewasz i wejdziesz na stan chorobowy, to dopiero po 24h od łyknięcia pigułek ci przejdzie). Każdy dzień bez wzięcia pigułek zwiększa szansę na ostrzejszy stan o 2 oczka [zasada z podręcznika]

Akcja: Złożenie się do strzału

Trwa 1 segment, postać mierzy do czasu wykonania biegu, padu na ziemię (pomijając przyklęknięcie), czynności wymagającej użycia ręki. Niektóre inne akcje mogą też przerwać akcję (decyzja GMa).

Strzelanie:
Strzelanie zachodzi w 4 trybach:
Strzał z biodra (bez złożenia się do strzału) - tylko zr, 40% kary do trafienia (shotguny i pistolety tylko 20%), tabela zasięgu pistoletów
Strzał celowany - (zr+per)/2, bez kar. Wymaga złożenia się do strzału. Tabela zasięgu zależna od broni.
Strzał snajperski - trwa dwie tury, (zr+per)/2, można użyć w nim suwaka. Tylko karabiny i karabiny wyborowe/snajperskie z lunetą. Znalezienie celu wymaga testu wypatrywania (przeciętny+wszystkie modyfikatory)
Ogień maszynowy - (zr+per)/2, tabela zasięgu PM (chyba że broń bazowo ma krótszy), broń stabilnie zamocowana (w tym trzymana przez postać z nadwyżką 3 pkt budowy) może korzystać ze zwykłej tabeli zasięgu. Nie dotyczy krótkich serii. Bez złożenia się do strzału kary jak przy strzale z biodra.

Czyszczenie broni:
Dbanie o broń (czyszczenie jej, i tego typu pierdoły) - minimum 1 rusznikarstwa, o 1 mniejszy przedział zacięć. Cały proces zajmuje pół godziny. Maks 20 zawodności.

Krytyki w strzelaniu:

Kryt=obrażenia poziom w górę, zachodzi przy 1,2 na kości zacięcia (czasem więcej)
Cecha amunicji: mocna (dodatkowe oczko w testach krytyka)
Cecha amunicji: bardzo mocna (dodatkowe 2 oczka)
Nacięte pociski (dodatkowe 3 oczka krytyka, przebicie 1 w dół)
Trafienie w bańkę/jaja/serce (+80% utrudnień): dodatkowe 8 oczek krytyka (bez munchkinów pół na pół)
Krytyk na shotgunie odnosi się tylko jednej rany zadanej w strzale (wybiera strzelający).

Ogień ciągły

Strzelając ogniem ciągłym postać strzela w każdym segmencie 2xszybkostrzelność pocisków.

Zacięcie przy ogniu ciągłym
Kość zacięcia turlana jest w każdym segmencie ognia ciągłego (przy ogniu ciągłym 3 rzuty). Krytyk na kości zacięcia dotyczy tylko 1 kulki po danym rzucie.

Walka wręcz:
Działania z kości walki wręcz są wykonywane w odpowiadających im segmentach (1 kość - 1 segment), przy akcjach za większą ilość kości akcja dzieje się w pierwszym poświęconym na nią segmencie.

Tryb bersekera:

Nie daje automatycznie inicjatywy, pozwala jedynie na atakowanie kośćmi obrony (osoba z inicjatywą musi się wtedy obronić przed tymi atakami i za resztę sukcesów może atakować normalnie)

Walka wręcz z przeciwnikiem nieświadomym/obezwładnionym:

Osoba obezwładniona/nieświadoma automatycznie nie uzyskuje sukcesów na żadnej kości, więc nie może się bronić.

To do:

pancerze, opisy statów, umiejki na różnych statach, zmiana broni do WW, dodać 2 choroby za hemo i paranoję


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#2 2013-06-06 14:29:47

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Pare ale

Strzelanie, ja też myślałem że takie dodanie strzelania z biodra, przycelowania itp jest fajne,. ale zobacz jak to komplikuje grę, i wychodzi z tego ołów 2.
Szczególnie że to nie uwzględnia sytuacji kiedy ktoś podnosi broń, i nie celuje, tylko strzela z ramienia.
I według mnie to zbyt komplikuje życie.

Czyszczenie broni, ale dlaczego to ma być test rusznikarstwa ?
Każdy tępy członek z Armi potrafi to robić, razem z ziomkami którzy nie potrafią czytać (jak w USA), a tutaj mechanicznie potrzeba sprytu, czyli statystycznie ktoś w 50% przypadków nie będzie mógł wyczyścić broni ! 

Według mnie to powinno być fabularne, masz ten 1 strzelania, umiesz czyścić broń, deklarujesz to czasami.
Nie robisz tego, MG zwiększa zawodność.

Krytyki
Jak dla mnie strzał w witalny punkt (80%) powinien zostać poziom obrażeń w górę, jeśli dostajesz w oko, czy serce, to zawsze będzie większe kuku.

Ogień ciągły w ogóle jest straszny.
Bo bronie której szybkostrzelność 3, czyli 18 pocisków, rzucasz 6 razy !
A przy broniach które mają więcej (jak Ingram powinien mieć, i Micro UZI)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#3 2013-06-06 14:37:42

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Dużo nie skomplikuje, a sam fakt złożenia się do strzału już jest tą wymaganą sekundą przeznaczoną na celowanie.

Może być bez rusznikarstwa, ale chodzi o to, że czyszcząc broń w pełni, musisz ją rozkręcić i skręcić, to nie moja wina, że rusznikarstwo jest ze sprytu. Plus postać 1 rusznikarstwa, 11 sprytu (czyli norma), poświęcając 2 razy więcej czasu ma test przeciętny, czyli nie mając pecha zdaje to bez problemu. Ale ok, obniżymy do przeciętnego.

Taa, ale to doprowadzi do tego co u JJa, czyli kryt w głowę to 2 poziomy w górę, czyli karabinem krytyczna+.

Zrób ogień ciągły lepiej, żeby nie było tego bezsensu co jest teraz, że strzelając 3 razy pojedynczo masz 3 szanse na zacięcie broni, a waląc full auto 18 kulek masz tylko jedną.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#4 2013-06-06 14:42:25

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Statystycznie wylicz, o ile procent powinna wzrosnąć szansa na zaciecie


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#5 2013-06-06 14:49:55

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Jeżeli 1 strzał ma 20% na zacięcie, to seryjka 5 pocisków powinna zacinać broń. To też jest absurd, dlatego dałem czyszczenie (trochę to zmniejsza) i zostaje 15% na strzał, czyli zacina seryjka 7 pocisków. Dalej dużo. Obniżmy zacinanie do 18-20 standardowo. To daje nam 10% przy czyszczonej broni, czyli dalej 10 pociskowa seryjka i karabin nie strzela. Dlatego dałem co 3 pociski (i tak duży ukłon w stronę karabinieros), dzięki czemu jest w stanie wystrzelić 18 pociskową serię z czyszczonego karabiny bez zacięcia (statystycznie).
Dlatego już w propozycjach zmian pisałem, że coś trzeba zrobić z zacinalnością, bo to jest jakiś żal.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#6 2013-06-06 14:54:40

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Podobnie jak Paluch - strzelanie całkiem mi nie podeszło, fakt ma to jakiś sens, ale:
a) Jeśli coś jest tylko ze Zr to jest dużo większa szansa zmunchkinowania jednego stata i nawet 20/40 % utrudnień nie przeszkodzi dobremu kowbojowi.
b) Dla całej reszty postaci to koszmar bo TRZEBA przycelować. Czyli wydłuża to walkę dwukrotnie i podkaksza krótkie serie jeszcze bardziej. Nie dość że leci więcej pocisków to jeszcze możesz walić 3 razy na turę.
c) Długa seria nagle cudownie powoduje że pociski nie lecą dalej niż 200m?
d) Dalej do długich serii - jeszcze mniej się je opłaca brać bo rzucasz na zacięcie milionową ilość razy -> statystycznie co 5 raz się zacina co oznacza że puszczenie ognia ciągłego przy SzS 3 jest niemożliwe (po 15 kulce broń umiera)
e) Czyszczenie - nic nie wnoszące utrudnienie do dymania graczy. Albo kończy się to tym że drużynowy inteligent mówi raz na jakiś czas - czyszczę wszystkim broń, albo każdy musi mieć obowiązkowo 12 sprytu i rusznikarstwo (bo jak inaczej wyczyścić własną broń?)

EDIT bo jesteście szybcy:
Nic nie rozumiem z tych % Mateo.
Doprowadzacie do składania jedynych słusznych rozpisek - karabiniero z 3-pociskówką albo kowboj z 19 Zr i pistoletem.

Ostatnio edytowany przez Patryk (2013-06-06 14:58:45)


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#7 2013-06-06 15:05:31

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

a) wykoksi strzał z biodra i co dalej? wyskoczy mu koleś na 50m i się zesra.
b) ee? i tak wszyscy którzy mogą walą krótkimi seriami bo są przegięte, a to że trzeba przycelować nie jest niczym dziwnym (postrzelaj bez celowania), teraz to jest zjebane, że w 3 sekundy ładuję bez celowania 3 kuleczki do gościa na 300m
c) lecą, ale srając full auto z rączek ciężej celować (np przypomnę przykład z przed chwilą). Walisz full auto z rączek do gościa na 300m z Minimi. I trafiasz bez problemu. Lol.
d) Kolejny LOL. A czemu waląc serią broń miałaby się nagle nie zacinać? Strzelasz pojedynczo kilka razy i zacięcie. walisz full auto 18 kulek i nawet ci się klamka nie zmęczyła.
e) dymania? Jeżeli ktoś nie chce czyścić, to nie czyści i ma takie widełki zacinania jak zwykle w neuro (absolutnie nic się nie zmienia). Jeżeli masz w ekipie kogoś kto dba o broń, to ci się mniej zacina. Gdzie tu dymanie (szczególnie graczy)?

EDIT: Te % wynikają z tego, że standardowo zacięcie masz na 17-20, czyli 20%, że zatniesz. Inne procenty wynikają z tego, że sukcesywnie zmieniają się widełki zacięcia.'
EDIT2: 12 sprytu to z tego co pamiętam dalej PRZECIĘTNA, a 1 rusznikarstwa to nie jest duży wydatek (umiesz rozkręcić broń, o do stu tysięcy beczek nadgniłych śledzi). Przypominam, że tu postacie mają 65 punktów do rozdania na UMIEJKI


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#8 2013-06-06 15:40:01

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

a) Z takim podejściem to grajmy wszyscy snajperami. Bo wyskoczy ci taki na 400 metrów i co mu zrobisz?
b) Argument "krótkie serie są i tak przegięte więc osłabiajmy strzelanie pojedyńczo" jakoś do mnie nie przemawia
c) Ale tabelka zabrania im dolecieć nawet jeśli masz 24 budowy i teoretycznie walisz z kałacha z 1 ręki tak że lufa nawet nie drgnie.
e) Ok, zrozumiałem że za nie czyszczenie masz przejebane minusy.
g) Od kiedy jest 65 punktów na staty bo nie widzę?
I tak - 12 sprytu i 3 na umiejkę to duży wydatek dla postaci walczących. Ale w sumie spoko - gra się sama balansuje, nie wykoksisz średniej zr-per na poziomie 17-18. Czyli mniej nadludzi czyli plus. Szkoda tylko dalej do WW potrzeba jedynie 19 Zr i do przodu, ale to inny temat jak widzę.


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#9 2013-06-06 15:53:53

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

a) nie, ale 50 a 200m to jest różnica. To 4 razy daaaaalej.
b) taka jest prawda, krótkie serie są lepsze, bo są lepsze i tyle. Ale fakt, trzeba je obciąć - może zrobić tak, że krótka seria podlega tym samym ograniczeniom co strzał pojedynczy? Nie byłoby to zbytnie odejście od realizmu, a jednocześnie by ją osłabiło.
c) To jak to zrobić? Dać tabelkę karabinów i większe minusy za odległość? Zrobić osobną tabelkę - full auto? Bo seryjka nie powinna być celniejsza/równie celna co ogień pojedynczy [w neuro jest duuuuużo celniejsza, bo możesz korygować ogień, czyli łatwiej trafić w gościa na 400m niż pojedynczym]
g) pomyliłem się, miało być umiejek
A 10 sprytu i rusznikarstwo na 1 daje ci dalej ponad 50%, że w danym odcinku czasu będziesz miał lepiej działającą broń. Więc to nie jest duży wydatek. Dasz na 12 i 3 skilla? To już masz dobre 80% na lepsze zacięcia. A masz 8 sprytu i 0 skilla? Zawsze możesz poprosić kogoś w drużynie kto nie jest kartoflem o pomoc.
Do WW się dojdzie, będzie obcięte.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#10 2013-06-06 16:06:33

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Że seryjka nie może być celniejsza to się zgodzę, zacięcia też można przełknąć. Rozchodzi się wyłącznie o to że nie widzę teraz sensu kupowania broni innej niż taka co wali krótką serią (nawet glock 18, gówno którego nikt nie bierze, jest bardziej opłacalny, bo nie musisz przycelowywać). Tak, do strzelania serią też trzeba się złożyć, więc uważam że powinny działać te same ograniczenia (40% jak walisz z biodra, albo segment na złożenie się).

Inna propozycja, mówimy tutaj o złożeniu się do strzału, przycelowaniu itd. Jeśli nie masz broni bolt-action tylko półautomat/automat, to nie musisz za każdym razem jej chyba opuszczać i podnosić do oka. Widziałeś jakieś gry/filmy z komandosami? Oni chodzą cały czas tak żeby tylko nacisnąć spust i posłać seryjkę. Moim zdaniem jak już się raz złożysz to dajmy możliwość strzelania raz za razem (może być delikatny minus w stylu 10% za taką akcję, ale niech się da). Odrzut nie jest przecież tak wielki żebyś musiał za każdym razem znowu ustawiać muszkę i szczerbinkę w odpowiednich pozycjach.


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#11 2013-06-06 16:19:47

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Ale tutaj dochodzimy do jeszcze większego komplikowania zasad. Niby można, tyko trzeba to zrobić tak, żeby nie przegiąć pały.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#12 2013-06-06 20:40:24

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

e) dymania? Jeżeli ktoś nie chce czyścić, to nie czyści i ma takie widełki zacinania jak zwykle w neuro (absolutnie nic się nie zmienia). Jeżeli masz w ekipie kogoś kto dba o broń, to ci się mniej zacina. Gdzie tu dymanie (szczególnie graczy)?

Wyciągnie trucizny jeżeli masz łowiectwo na 4 to nie rzucasz po prostu masz truciznę. OOOOOOOOooooooo wiem że to nie możliwie bo u ciebie na wszystko się rzuca ale nawet w neuro nie trzeba jeżeli się na czymś znasz. To samo bym dodał do czyszczenia broni (jeżeli masz strzelania na x to potrafisz wyczyścić broń) no i do robienia amunicji (jeżeli się nauczysz robić to robisz a nie rzucasz co pocisk czy nie spierdolisz). Jak już mówiłem fajnie jest dojebać graczowi chorobę psychiczną tak o za zobaczenie swojej starej.

Ostatnio edytowany przez Daimio (2013-06-06 20:54:23)


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#13 2013-06-07 10:29:27

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

Tylko że 5 razy 20% to nie 100% , na to jest wzór jakiś (którego nie pamiętam), i wychodzi szansa procentowa, ale co tam.
I jak dla mnie można być zrobić prościej, bez dodatkowych rzutów, tylko broń z szybkostrzelnością 2 dostaje +1 do zacięcia, z szybkostrzelnością 3 +2 itp.
Jest to proste i nie jakoś bardzo przegięte.

Strzelanie
Jak Patryk zauważył to robi manczkiny, szczególnie że można mieć strzelca kieszonkowego, i strzelasz z biodra bez kar !   
Mówisz że tylko 10 metrów, a ty bierzesz sobie obrzyna !, i jesteś manczkinem chaosu.

I ogólnie, jeśli już miało być mieć sense, to jedyny z czego powinno być strzelanie to percepcja
Bo tylko od tego zależy czy trafisz, od niczego innego, od budowy jest odrzut, a zręczność jest bo jest w neuro.
Wiec jak dla mnie można zrobić tryby strzału ale wszystkie z zr/per

Co do strzelanie i realizmu, to akurat minimi można walić z ramienia, i możesz walić na 300 metrów , szczególnie że KM-y mają większy zasięg, i powinny mieć oddzielną tabelkę razem z karabinami, ale za bardzo nie ma gdzie jej wcisnąć.
Szczególnie że trafienie na te przykładowe 300 metrów, po to walisz serią żeby mieć większą szanse trafienia ogólnie.
A przy zwiększonej budowie za odrzut i  karach do zacięcia, jak dla mnie to uczciwe.


Czyszczenie broni

Zbytnie dymanie z tym jest dziwne, według mnie albo przy strzelaniu, to umiesz, albo bierzesz 1 rusznikarstwa i to robisz bez rzutu.


Ammo

Zgadzam się z SS, jeśli masz maszynkę, i nie robisz tego pod ostrzałem, w środku nocy i w burzy piaskowej, to po prostu robisz.
Ale jeśli tłuczesz młotkiem to można spieprzyć i normalny rzut, bo weź pod uwagę, że robienie amunicji z pół produktów, to nie jest jakaś specjalna umiejętność.

Tylko trzeba by jeszcze ustalić, czy potrzebne rzeczy, robisz z rusznikarstwa, czy chemii

A co do czyszczenia broni, to jak pisałem dla mnie to powinno być fabularne, i za nie robienie tego dawać minusy, jeśli graczy czy NPC jest murzynem który umie tylko naciskać spust i nie czyści broni, to MG dodaje mu jakieś dodatkowe oczka na kostce zacięcia


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#14 2013-06-07 11:10:43

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

1. Dodając więcej oczek do zacięcia ci się będzie zawsze zacinał pierwszy strzał przy serii (o ile wylosujesz zacięcie).
2. Z obrzynem z bliska i tak jesteś munchkinem chaosu i bez strzelca kieszonkowego, plus on w teorii liczy się tylko do pistoletów i rewolwerów.
3. Ok, jeśli taka wola ludu można strzał z biodra dać (zr+per)/2.
4. Jak wyżej z wolą ludu. Ale w takim razie dodałbym tabelkę karabiny maszynowe.
5. Może być bez rzutu jeśli masz rusznikarstwo na 1
6. Jak chcecie, proch i spłonki z chemii, pociski z rusznikarstwa. Łuski tylko na maszynie (chyba że ktoś ma laserowe kowadło)
7. To będzie potraktowane jako dymanie graczy, ale ok.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#15 2013-06-07 11:23:21

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Dookreślenie mechaniki

1 - to przy zacięciu możesz losować przy którym pocisku.
A tak czy siak mi chodziło o ułatwienie gry, bo jak mówię przy szybkostrzelności 3, 6 rzutów, a przy 4 aż 8 !

2 - Bo w normalnym neuro z biodra można strzelać tylko pistoletów

4 - tylko że ją by było naprawdę trudno zrobić, i to powinna być tabelka wspólna dla KM-ów i karabinów, bo ogólnie te bronie mają większy zasięg niż karabiny szturmowe   

7 - ale dlaczego dymanie ?, gracz robi deklaracje co jakiś czas że czyści broń i tyle, to proste szybki i ułatwiające życie.


W sumie też mam inny pomysł co do torby medyka.
Torba medyka powinna być potrzebna do robienia leczenia ran (albo bez niej jakieś wielkie minusy), ale nie powinna zawierać stricte, przedmiotów które się zużywają.
Więc powinna zawierać, szczypce, zaciski, igłę i nici, skalpel, piłę do kości itp.

A opatrunki powinny być inaczej zrobione.
Na lekkie rany - mały opatrunek
Na ciężkie rany - duży opatrunek, albo dwa małe
Na krytyczne rany - dwa duże opatrunki, albo cztery małe

I to też dodaje inną rzecz, po założeniu opatrunku, powinno się go zmieniać codziennie, więc jeśli się go nie zmienia codziennie, to nie można codziennie robić rzutu na leczenie ran.

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-06-07 11:49:42)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ξενοδοχεία Wesseling Heraklio Town gta forum gta forum okna