Nasze sesje i nie tylko one
Broń szatana.
Beowulf - oparta na AR-15 broń, strzelająca specjalną przedłużoną amunicją .50
Obrażenia Krytyczne
Zasięg tabela pm-ów
Szybkostrzelność 1
Ammo - .50 Beowulf
Mag 10
Waga 3,5 (pusty)
Cechy specjalne - Dobra amunicja, zasięg do 150 metrów.
Budowa 15
Cena 150
.50 Beowulf
Budowa 16
Przebicie 3 + 0
Cena 7/4
S&W .500
Obrażenia Krytyczne
Ammo - .500 S&W Magnum
Mag 5
Waga 2
Cechy specjalne - Celny (-10%), niezawodny (18-20), nieporęczny.
Budowa 15
Cena 90
.500 S&W Magnum
Budowa 16
Przebicie 2 + 0
Cena 6/3
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-11-29 11:01:10)
Offline
Znów zaatakuje odnośnie SU-16. PP twierdzisz, że nie jest lekki - 2,3 kg, 95 cm długości i 47 cm lufy jest według ciebie równie lekkie co 2,88 kg, 84 cm długości i 37 cm lufy? Bo na sesji próbowałeś udowodnić że M4 jest równie lekkie i CELNIEJSZE (ciekawe jak - pocisk ten sam a w SU lufa jest dłuższa o 27% [czyżby sprzedawali je pogięte? a może wynika to z czegoś innego?])
I bonus: SU-22 na amunicję... .22 http://www.keltecweapons.com/our-guns/su-22/rifle/
I w wersji mini: http://www.keltecweapons.com/our-guns/plr-22/pistol/
i na 5.56 http://www.youtube.com/watch?v=Ii3aMTAkDJ4
Offline
Mówiłem tylko że nie jest tak bardzo lżejszy niż m4 (2.771 kg) to pół kilo różnicy za broń maszynową.
A co do celności, nie mam pojęcia jak się ma jedno do drugiej, zapewne Su-16 jest bardziej celny jak każdy karabin ( a może nie ?) ale wiesz przez to że jest jedna tabelka karabinów szturmowych i karabinów to tak jest, ale za to Su-16 nie powinno mieć mniejszej wymaganej siły, a ma.
Swoją drogą strasznie tanie to Su, ciekawe dlaczego ?
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-09-23 16:32:19)
Offline
Bo nie płacisz za kształt M4? A co do celności chodzi mi o przynajmniej Mkowe -10%. Plus pół kilo to sporo (trochę się nabiegałem już ze swoim karabinkiem i przy dłuższej zabawie ręce bolą następnego dnia od tachania tego.
Offline
Ej ja się tam nie kłócę, a M4 jest celniejsze żeby pokazać jego większą celność niż ak, i wadą jest tylko to że jest tabelka wspólna z karabinami i tyle.
Swoją drogą żołnierze US chcą żeby zmniejszyć wagę ich broni w przyszłości, więc ma to sens.
I te głupoty w rpg-ach że Pm-y wymagają mniej budowy czy coś, gdzie te stare z DWS są ciężkie, wszystkie bez wyjątku, ale często można walić w jednej ręki , jak greeas gun, ważył coś 3,5-3,7KG
A co do ceny to ja nie wiem, jak widziałem karabiny myśliwskie to kosztowały bardziej dwa razy tyle co SU, muszę kiedyś poszukać z ciekawości.
Offline
Trochę zmian do broni, niektóre rzeczy są trochę nie takie.
Cecha broni
Mocny rozrzut, broń wymaga +1 budowy więcej przy ogniu maszynowym.
Modyfikacje
USAS posiada Mocny rozrzut, zwiększona cena 100.
M14 soocom, nie posiada standardowo słabego celownika (ale można kupić), cena 70.
Wszystkie KM-y posiadają cechę mocny rozrzut.
Colt trooper traci cechę celny.
Saiga rifle, zwiększenie zawodności (19-20), cena 65.
Karabin myśliwski (SA) cena 75.
Ak-74 i ak-74u spada niezawodność (19-20), cena spada 80, spada dostępność (5% tylko ak74)
M60 ma tylko ogień maszynowy jednak, innych nie mogę znaleźć.
Dalej dookreślenie broni.
Jedno/dwu-strzał pistolet
Obrażenia lekkie/ciężkie zależnie od naboju
Amunicja każda pistoletowa
Waga 1
Cechy specjalne: Niecelny (10), niezawodny (19-20), łatwy w naprawie, zasięg do 20 metrów
Cena 15/20
Jedno/dwu-strzał karabin
Tabela zasięgu Pm-y
Obrażenia lekkie/ciężkie zależnie od naboju
Amunicja każda pistoletowa lub karabinowa
Waga 3
Cechy specjalne: Niecelny (10), niezawodny (19-20), łatwy w naprawie, zasięg do 100 metrów
Cena 20/25
Chyba zrobię później po prostu jakąś tabelkę z bronią.
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-11-29 09:22:50)
Offline
Jako że SS chce walić z dwóch rąk, to rozpiszę bronie których mógłby używać.
Ingram - jedyna zmiana to szybkostrzelność 4 (zamiast 3 podręcznikowo)
Miniuzi
Obrażenia lekkie
Amunicja 9mm
Szybkostrzelność 3
Waga 2,7
Cechy specjalne: Niecelny (10), niezawodny (19-20), zasięg do 30 metrów, poręczny
Mikrouzi
Obrażenia lekkie
Amunicja 9mm
Szybkostrzelność 4
Waga 1,5
Cechy specjalne: Niecelny (20), niezawodny (18-20), zasięg do 25 metrów, poręczny
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-12-03 22:03:52)
Offline
Nie wiem czy tu czy gdzieś indziej - dodanie szybkostrzelności 2 w dwururce i obrzynie (da to opcję wypalenia z dwóch luf jednocześnie)
Offline
Wiem, ale unikamy w ten sposób tworzenia zasad szczególnych dla tylko tych dwóch pukawek. Plus krótka seria wbrew podręcznikowi jednak chyba nie powinna być z broni maszynowej (wiem, munchkin). Broń maszynowa wedle opisu jest do obsługi CKMów, ale co poradzić gdy nie ma np. skilla od seryjek z PMów osobno.
Offline