Nasze sesje i nie tylko one
Najpierw chciałbym dodać cechę.
Łatwy w naprawie - czyli naprawa jest o poziom łatwiejsza.
Mocny rozrzut, broń wymaga +1 budowy więcej przy ogniu maszynowym.
Dziwne
Jedno/dwu-strzał pistolet
Obrażenia lekkie/ciężkie zależnie od naboju
Amunicja każda pistoletowa
Waga 1
Cechy specjalne: Niecelny (10), niezawodny (19-20), łatwy w naprawie, zasięg do 20 metrów
Cena 15/20
Jedno/dwu-strzał karabin
Tabela zasięgu Pm-y
Obrażenia lekkie/ciężkie zależnie od naboju
Amunicja każda pistoletowa lub karabinowa
Waga 3
Cechy specjalne: Niecelny (10), niezawodny (19-20), łatwy w naprawie, zasięg do 100 metrów
Cena 20/25
Pistolety
Pistolet .22
Obrażenia lekkie
Amunicja .22
Mag od 10-20
Waga 0,5
Makarow
Obrażenia lekkie
Amunicja 9mm(m)
Mag 8, 12
Waga 0,7
Cechy specjalne - niezawodny (18-20), poręczny, mały zasięg (do 20 metrów)
Rewolwery
Colt python
Obrażenia lekkie
Amunicja .357
Mag 6
Waga 1
Cechy specjalne - Celny(+10) (z 8 calową lufa), nieporęczny (z 8 calową lufą), mały zasięg (20m, z 2,5 calową lufą), wolne ładowanie (bębenek), niezawodny (18-20)
Colt Trooper - jest to tylko wersja ze średniej długości lufą
Obrażenia lekkie
Amunicja .357, .38
Mag 6
Waga 1
Cechy specjalne - niezawodny (19-20)
Pm-y
Grease gun - Tani i bardzo prosty w konstrukcji.
Obrażenia lekkie
Szybkostrzelność zależnie od wersji 1 lub 2
Amunicja .45 lub 9mm
Mag 30
Waga 3,5 (pusty)
Cechy specjalne - niecelny (+10), długie ładowanie (dwa razy dłużej),Łatwy w naprawie, zawodny (16-20)
Skorpion
Obrażenia lekkie
Szybkostrzelność 2 lub 3
Amunicja 9mm, 9mm(M), .32ACP
Mag 10 lub 20
Waga 1,4 (pusty)
Cechy specjalne - niecelny (+10), niezawodny (18-20), mały zasięg 30 metrów, poręczny.
Bizon - dobry radziecki pistolet maszynowy
Obrażenia Lekkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 9mm, 9mm(m)
Mag 20, 30, 64
Waga 2
Cechy specjalne - niezawodny (19-20), poręczny
UMP modyfikacja
Obrażenia Lekkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 9mm, .45
Mag 10, 15, 25
Waga 2
Cechy specjalne - Celny (+10, tylko w wersji 9mm), niezawodny (19-20), poręczny
Karabiny
M14
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 7,62
Mag 20
Waga 5
Cechy specjalne - celny (-10), niecelny ogień ciągły (+40), zawodny: pojedynczy (16-20), seria (15-20), nieporęczny
M14 soocom
Tabela zasięgu - karabiny (dlatego że jest to karabin wyborowy a nie snajperski)
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,62
Mag 20
Waga 5
Cechy specjalne - celny (-10), nieporęczny
Saiga - cywilna wersja AK, niektóre wyglądają jak Ak47, niektóre bardziej jak zwykły karabin.
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,62, 5,56, .300, 30-06
Mag 3, 5, 8, 10, 30
Waga 3,5
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20)
Karabin myśliwski (bolt action) - Cała masa różnych karabinów, bez wchodzenia w szczegóły
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,62, 5,56, .300, 30-06, .338
Mag 5
Waga 3,5-4
Cechy specjalne - Celny (+10), Niezawodny (18-20)
Karabiny myśliwskie (pół automaty)
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,62, 5,56, .300, 30-06, .338
Mag 5, 10, 30 (ok Mki)
Waga 3,5-4
Cechy specjalne - Celny (+10)
Karabin .22
Tabela zasięgu Pm-ów
Obrażenia lekkie
Szybkostrzelność 1 lub 2(wersja A)
Ammo - .22
Mag 10, 30
Waga 1 lub 1,5 (wersja L)
Cechy specjalne - Celny(-10) (tylko wersja L)
Wersje
A - Automatyczna, strzela też ogniem ciągłym
L - długa wersja
Fn-Fal
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 7,62
Mag 20
Waga 4,5 (pusty)
Cechy specjalne - Celny (+10), niecelny ogień ciągły (+30)
Ak -74
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 5,54
Mag 30
Waga 3,5
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20)
AKS-U
Tabela zasięgu - Pm-y
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 5,54
Mag 30
Waga 2,7
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20), poręczny
SVD dragunow - radziecki karabin wyborowy
Tabela zasięgu karabiny
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,62r
Mag 10
Waga 4,5
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20), celny
Bushmaster - karabin wyborowy oparty na m16
Tabela zasięgu karabiny
Obrażenia ciężkie
Ammo - 5,56
Mag 5, 30
Waga 3,5
Cechy specjalne - Bardzo celny (+20), dobra amunicja
Mauser K98
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,92, 30-06
Mag 5
Waga 4
Cechy specjalne - Bolt action, wolne przeładownie (po jednym naboju), celny (+10), Niezawodny (20), *prosta konwersja snajperska (tylko w dłuższej wersji)
* wiekszość karabinów, kiedy doda się celownik optyczny to karabin z celownikiem optycznym(mechanicznie tabelka zasięgu karabinów) , Ale kar 98, jest tak celny w podstawowej wersji że kiedy doda się celownik optyczny, jest to karabin snajperski (mechanicznie tabelka zasięgu karabinów snajperskich)
Winchester modyfikacja.
Jedyna zmiana to żeby mógł obsługiwać różne naboje, 44 magnum, .38, .357, .45
Ak 47 modyfikacja
Niecelny ogień ciągły (+30)
Su 16 modyfikacja
Jako że jest to lekki karabinek cywilny jest zrobiony żeby zmniejszać silę pocisku i odrzut przy małej masie.
wiec dostaje jako cechę specjalną przebicie 1 +1 (traci jeden do przebicia kamizelek)
Shotgun
Saiga 12, lub saiga shotgun
Obrażenia śrut
Ammo - śrut
Mag 10 lub bęben 20
Waga 3,7 (pusty)
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20)
USAS modyfikacja
Mocny rozrzut, przez to że śrut jest taki mocny, to broń wymaga +1 budowy więcej przy strzelaniu serią.
Km-y
PKM
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 7,62r
Mag 100, 200, 250
Waga 7,5
MG 34/42 i MG3
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2(tylko MG3) 3 lub 4 (!)
Ammo - 7,92 lub 7,62 (tylko MG3)
Mag 50, 75, 200
Waga 11,5 (MG 34/42), 10,5 (MG3)
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20), celny (+10), zawieszenie taktyczne i szyny (tylko MG3), Redukcja odrzutu(tylko MG3)
Modyfikacja do wszystkich KM-ów, każdy ma cechę Mocny rozrzut.
Cennik:
Samopały
Pistolet - 10
Karabin - 15
Rewolwery
Magnum .44 - 60
Peacemaker - 20
.38 S&W - 30
Colt python - 45 (30%)
Colt trooper - 40 (60%)
S&W .500 - 90 (5%)
Pistolety
Pistolet .22 - 25 (80%)
Jednostrzał - 15 (60%)
Dwustrzał - 20 (60%)
Makarov - 40 (10%)
Glock 17 - 45
Desert Eagle - 55
Walther P99- 40
Browning HP- 40
Sig-Sauer P226- 40
Kel-Tec - 40
Beretta - 35
Colt M1911 - 40
PMy
UZI - 60
Colt 635 - 75
H&K UMP - 75
H&K MP5 - 85
Ruger MP9- 65
Ingram - 60
Grease gun- 50 (30%)
Skorpion - 60 (20%)
Bizon - 70 (5%)
Strzelby
Dwururka - 25
Obrzyn - 25
Pompka - 55
USAS - 100
SPAS - 70
Saiga 12/saiga shotgun - 90 (30%)
Karabiny
Jednostrzał 20
Dwustrzał 25
Wichester - 35
Springfield- 50
M1 Garand- 55
SU-16 - 70
SKS - 60
M14 - 45
Saiga rifle - 65 (30%)
Karabin myśliwski (BA) 60 (60%) BA- bolt action
Karabin myśliwski (SA) 75 (30%) SA -semi auto
Karabin .22 wersje
S - 30 (80%)
SA - 45 (50%)
L - 35 (70%)
LA - 55 (30%)
Kar 98 - 80 (20%)
Karabinki automatyczne
FN SCAR - 70
AK47 - 90
Ak 74 - 80 (5%)
M16 - 65
M4A1 - 75
XM8 - 80
FN-Fal - 85 (15%)
AKS-u - 80 (15%)
Beowulf - 150 (5%)
Karabiny maszynowe
M240 - 110
Browning - 300
M60 - 90
Minimi - 120
PKM - 120 (5%)
MG 34/42- 120 (15%)
MG3 - 135 (5%)
Karabiny wyborowe
SVD Dragunov- 130 (10%)
Bushmaster- 90 (20%)
M14 Soocom- 70 (5%)
Snajperskie
M40A3 - 150
PSG-1 - 190
Barret - 300
Koszt naboi zwykła/ słabej jakości lub low-tech
.22 za 2 gamble 3 naboje/ za 1 gambla 3 naboi
.38 2/1
.40-44 1/0,5
.44 Magnum 4/2
.357 - 2/1
9mm 3/1
9mm(m) 2/1
45ACP 2/1
śrut gruby 2/1
śrut cienki 2/1
breneka 4/2
5,56 3/2
7,62R 2/1
7,62 3/2
5,45x39 3/1
.50 8/4
30-06 2/1
.300 3/2
.338 6/3
7,92 2/1
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-12-03 16:51:50)
Offline
Tłuszczoganowi dałbym zawodnego i jeszcze dłuższe przeładowanie (jak czytałem co trzeba zrobić to stwierdziłem że nigdy w rzyci nie kupię. Kto ci kupi karabiny na .22 za tą cenę? I czy broń nieautomatyczna powinna mieć szybkostrzelność? Bo półautomatem seryjki nie puścisz (nawet kilkupociskowej). To przy magach to pojemności?
Offline
Myślałem nad zawodny można w sumie dodać (dodane), a przeładowanie to ile powinna trwać ?
Mag, to pojemności magazynka
Szybkostrzelność jest bo robiłem według jednego schematu
A jakie powinny być ceny .22
W sumie zobaczyłem ceny w realu, najtańsze po 100-120 dolarów
Wiec trochę zmieniłem ceny.
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-06-05 13:42:26)
Offline
Kolejna rzecz, nawiązując do filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=lVtj6GkrLY8, GG ma ogień pojedynczy.
Offline
Dziwne, wszędzie widziałem że jest tylko full auto, ale tak czy siak zmieniłem na to żeby miał pojedynczy ogień też.
Swoją droga jeśli ktoś ma pomysły jakie bronie dodać, to niech pisze, ja wiem że dodam jakieś rewolwery, i na SVD, bo zapomniałem , i jakieś wersje M-ki
Offline
Ak 74, to w sumie inny nabój, brak niecelnego ognia, i chyba tyle.
Dużo broni z ołowiu jest dziwna, egzotyczna broń, której raczej w stanach nie ma za dużo.
Ale w sumie jest sporo rewolwerów
Offline
Więcej nowych broni.
Pistolety
Makarow
Obrażenia lekkie
Amunicja 9mm(m)
Mag 8, 12
Waga 0,7
Cechy specjalne - niezawodny (18-20), poręczny, mały zasięg (do 20 metrów)
Rewolwery
Colt python
Obrażenia lekkie
Amunicja .357
Mag 6
Waga 1
Cechy specjalne - Celny(+10) (z 8 calową lufa), nieporęczny (z 8 calową lufą), mały zasięg (20m, z 2,5 calową lufą), wolne ładowanie (bębenek)
Colt Trooper - jest to tylko wersja ze średniej długości lufą
Obrażenia lekkie
Amunicja .357, .38
Mag 6
Waga 1
Cechy specjalne - Celny (+10), niezawodny (18-20)
Pm-y
Bizon - dobry radziecki pistolet maszynowy
Obrażenia Lekkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 9mm, 9mm(m)
Mag 20, 30, 64
Waga 2
Cechy specjalne - niezawodny (19-20), poręczny
UMP modyfikacja
Obrażenia Lekkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 9mm, .45
Mag 10, 15, 25
Waga 2
Cechy specjalne - Celny (+10, tylko w wersji 9mm), niezawodny (19-20), poręczny
Karabiny
Ak -74
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 5,54
Mag 30
Waga 3,5
Cechy specjalne - Niezawodny (20)
AKS-U
Tabela zasięgu - Pm-y
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 5,54
Mag 30
Waga 2,7
Cechy specjalne - Niezawodny (20), poręczny, niecelny(+10)
SVD dragunow - radziecki karabin wyborowy
Tabela zasięgu karabiny
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,62r
Mag 10
Waga 4,5
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20), celny
Bushmaster - karabin wyborowy oparty na m16
Obrażenia ciężkie
Ammo - 5,56
Mag 5, 30
Waga 3,5
Cechy specjalne - Bardzo celny (+20), dobra amunicja
Winchester modyfikacja.
Jedyna zmiana to żeby mógł obsługiwać różne naboje, 44 magnum, .38, .357, .45
Ak 47 modyfikacja
Niecelny ogień ciągły (+30)
Su 16 modyfikacja
Jako że jest to lekki karabinek cywilny jest zrobiony żeby zmniejszać silę pocisku i odrzut przy małej masie.
wiec dostaje jako cechę specjalną przebicie 1 +1 (traci jeden do przebicia kamizelek)
Km-y
PKM
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2
Ammo - 7,62r
Mag 100, 200, 250
Waga 7,5
Cechy specjalne -
Ceny Broni
Makarov - 40 (10%)
Colt python - 45 (30%)
Colt trooper - 40 (60%)
Bizon - 70 (10%)
Ak 74 - 90 (10%)
AKS-u - 90 (15%)
SVD Dragunov - 130 (10%)
Bushmaster - 90 (20%)
PKM - 120 (5%)
Ceny które bym zmodyfikował z cennika mateo, (jeśli ktoś chce mogą napisać uzasadnienie)
Peacemaker - 20
Desert Eagle - 55
Mp 5 - 85
Browning M2 - 300
Koszt naboi zwykła/ słabej jakości lub low-tech
.22 za 2 gamble 3 naboje/ za 1 gambla 3 naboi
.38 2/1
.40-44 1/0,5
.44 Magnum 4/2
.357 - 2/1
9mm 3/1
9mm(m) 2/1
45ACP 2/1
śrut gruby 2/1
śrut cienki 2/1
breneka 4/2
5,56 3/2
7,62R 2/1
7,62 3/2
5,45x39 3/1
.50 8/4
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-06-09 12:27:45)
Offline
Karabiny
Mauser K98
Obrażenia ciężkie
Ammo - 7,92, 30-06
Mag 5
Waga 4
Cechy specjalne - Bolt action, wolne przeładownie (po jednym naboju), celny (+10), Niezawodny (20), *prosta konwersja snajperska (tylko w dłuższej wersji)
* wiekszość karabinów, kiedy doda się celownik optyczny to karabin z celownikiem optycznym(mechanicznie tabelka zasięgu karabinów) , Ale kar 98, jest tak celny w podstawowej wersji że kiedy doda się celownik optyczny, jest to karabin snajperski (mechanicznie tabelka zasięgu karabinów snajperskich)
Km-y
Rodzina MG
MG 34/42 i MG3
Obrażenia ciężkie
Szybkostrzelność 2(tylko MG3) 3 lub 4 (!)
Ammo - 7,92 lub 7,62 (tylko MG3)
Mag 50, 75, 200
Waga 11,5 (MG 34/42), 10,5 (MG3)
Cechy specjalne - Niezawodny (19-20), celny (+10), zawieszenie taktyczne i szyny (tylko MG3), Redukcja odrzutu(tylko MG3)
Cena
Kar 98 - 80 (20%)
MG 34/42 - 120 (15%)
MG3 - 135 (5%)
Może kogoś dziwić, że daje takie bronie ale prawda jest taka, że kar 98 jest tani jak barszcz w USA, kosztuje około 700-800$ !, a MG -38/42 około 2000$ i to są bardzo tanie bronie, ale że są dobre to zwiększyłem ich cenę.
I jeśli gracz chce mieć jakaś dziwną konfiguracje, broni to nie ma problemu (tylko gamble), bo w stanach teraz robia, kar 98, strzelający z .45 !, z maga od colta 1911 !, albo kar 98 na śrut
Albo Mk-i, AK na naboje pistoletowe
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-06-07 11:14:32)
Offline
Ziom, "czystasześdziesiontpjenć" to jest MAGNUM (.357 Mag), czyli najbardziej
zabójczy pocisk w zestawieniu One Shot=One Kill (ach Ci Amerykanie i ich tabelki).
No jest jeszcze .357 SIG ale to jest "pół-magnum". Colt Python chodzi na .357 Mag.
Ja oczywiście faworyzowałem ten nabój i dawałem np:
.357 Mag --> Ciężkie Obrażenia, Bardzo Mocna, 1+1 PP
.44 Mag -- > Ciężkie Obrażenia, Mocna, 1+1 PP
Przy zwykłych różnica była widoczna i to że chu-chu:
.22 --> Lekkie Obrażenia, Słaba
.38 --> Lekkie Obrażenia, Słaba, 0+1 PP
9mm --> Lekkie Obrażenia, 1+1 PP
.45 --> Lekkie Obrażenia, 1+2 PP
I tak dalej. Jak coś mogę wrzucić tabelki z amunicją, które robiłem
razem z cenami/jakością, "Krytem" (Słaba, Mocna, etc) i Penetracją
(Pancerza + Niepancerza). Tyle że ja dałem 5 Poziom Pancerza,
żeby zbalansować te najcięższe kalibry w stylu 7,62 NATO (3+1 PP).
Offline
Dorób mi to: http://www.youtube.com/watch?v=VRvCC8ugCAw
Ciężka 2+0p? Kryt na 1,2,3? Zasięg PMów. Segment na załadowanie.
Sztuczka: Dźwignia.
Wymagania: Karabiny 4
Działanie: Możesz naciągać karabiny z dźwignią w ramach segmentu strzał, ale dostajesz karę 30% do celności.
(lekko zmienione śrutobranie)
http://www.youtube.com/watch?v=J-FG9ZKerGM + i rewolwer na półcalówki (500 S&W Magnum) - koleś ma fajny kanał, wpizdu 'muricańskiej broni
Staty tego rewolweru - krytyk 2+1pp, wymagana budowa 16, dla poniżej 14 draśnięcie za każdy strzał, dla poniżej 12 lekka rana. Skąd krytyk? Obczajcie filmik i strzelanie do książki.
I do tego coś do Neuro: http://www.youtube.com/watch?v=7t_pcWPdSDs, kurr, ten karabinek .22 jest z tym genialny
Offline
Ta pierwsza broń spoko, ale to jest duży nabój, to by wymagał 13 budowy gun.
Ten pistolet na pół cala, DE też wali na takie a kryt to zdecydowanie za dużo(bo tyle co browning !), bo to by było przegięte w członek, a przebijanie na pewno nie tyle, takie tępe pociski, gówniano penetrują, dużo gorzej niż nabój od MK-i, zresztą wiesz to by była w członek rzadka broń.
Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-09-08 08:54:49)
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=x-NDjUJlbaw
Apropos niezniszczalnych słoików z ogórkami i przebijania.
Offline
Ale ten filmik nic nie wnosi do tematu. Żeby magia zadziałała tam muszą pływać ogórki (najlepiej konserwowe) a nie mleko
Offline
Filmik jest spoko, bo o ile pokazuje plastikowe butelki, o tyle gość strzela też w poprzek linii.
Problem ze słoikiem ogórków jest taki, że przy uderzeniu w szkło, powstaje takie naprężenie,
że szkło pęka, a płyn w środku nagle rozpryskuje przez kosmiczne ciśnienie. Co oznacza,
że pocisk musi tylko częściowo pokonać opór wody (i przebić ogórka ). Przy plastikowych,
sytuacja wygląda trochę inaczej i nie wiem czy widziałeś, ale gość jak walną w bok linii z Casull'a
(czyli potwora że ja jebe) to "zabił" 4 butelki, a 5-ta nawet nie była draśnięta. Woda w butelkach,
pomimo, że też trochę ciśnienia było, stawiła niezły opór. Jeśli to było mleko to jeszcze lepiej
bo nieco większa gęstość niż woda. Jak gościu walnął z Magnum 500, to "zabił" tylko kilka butli,
a reszta się przewróciła (drgania/siła obalająca - obie rzeczy mają związek z dużym oporem!).
A taka ciekawostka, ten ostatni nabój (półcalówka) miał wagomiar 350 gr (sama kula!) czyli
trzy razy tyle co 9mm, sześć razy tyle co 5,56mm i dwa razy tyle co 7,62mm. Czyli siła obalająca
taka że ja pierdholę (ok. 130% tego co 5,56mm i ok 90% tego co 7,62mm NATO!!!).
Offline