Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#1 2012-07-27 21:07:20

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Hellgate Miami

Żeby nie śmiecić...

Jak chcecie to mogę to jeszcze poprowadzić kiedyś jako zapychacz nudy. System magii wymaga jeszcze wielu poprawek i testów a wy jesteście idealnymi testerami z munchkinami z autobusem akolitów.

Jakby ktoś miał jakieś propozycje do świata czy też samej magii (np jak zrobić kapłańską, jak wybalansować moc czarodziejskiego systemu) to walcie śmiało, może mi coś się nasunie.


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#2 2012-07-27 21:39:02

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Co do świata - skonkretyzuj poziom technologiczny.
Co do magii - od samego początku system był dosyć podejrzany, polecam wziąć inny, ew. zmniejszyć ilość "żywiołów" do 6-10, bo całą masę masz tam narobionych na siłę. I prośba - wrzuć tą mechanikę gdzieś do ściągnięcia, bo bez materiału przed oczami ciężko się pracuje.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#3 2012-07-27 21:57:11

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Jak dorwę skaner albo starego kompa to wrzucę.

Problem z żywiołami (a raczej dyscyplinami) jest taki że sensownych jest z tego co pamiętam około 15 a ponieważ nie ma k15 to musiałem dopchnąć do 20 np taką wiedzą czy innym śmieciem. Z drugiej strony daje to bogate możliwości bo jak usunę wiedzę to z czego zrobisz wróżbitę? Jak usunę chorobę to z czego będą rzucać magowie takiego Nurgla? Jak wywalę bestię to z czego zrobisz transmutację ala druid z D&D? Jak wywalę... i tak długo mógłbym mnożyć. Pamiętaj że na tej mechanice ma się dać zrobić bardziej fluffowe rzeczy niż tylko nakurw z kuli ognia.

Co do świata - nie wymagaj za dużo, pomysł podrzucił mi Paweł a ja miałem pół godziny na dostosowanie sensu do do grywalności w stopniu wystarczającym żeby coś było. Sebo chciał hellcata, a ty space marina. Nie da się obu Jak nad tym usiądę to zrobię, na razie może być cokolwiek. Tak samo problem "co robią cywile oprócz wpierdalania magicznych racji dostarczanych przez kapłanów?"


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#4 2012-07-27 22:27:48

 JJ

Ktoś znany

Skąd: Lokacja Startowa - The House
Zarejestrowany: 2012-04-01
Posty: 302
Punktów :   
WWW

Re: Hellgate Miami

Też jestem ciekawy co to za mechanika/założenia .


Twoja Mama!

Offline

 

#5 2012-07-27 23:55:59

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Problem z żywiołami (a raczej dyscyplinami) jest taki że sensownych jest z tego co pamiętam około 15 a ponieważ nie ma k15 to musiałem dopchnąć do 20 np taką wiedzą czy innym śmieciem. Z drugiej strony daje to bogate możliwości bo jak usunę wiedzę to z czego zrobisz wróżbitę? Jak usunę chorobę to z czego będą rzucać magowie takiego Nurgla? Jak wywalę bestię to z czego zrobisz transmutację ala druid z D&D? Jak wywalę... i tak długo mógłbym mnożyć. Pamiętaj że na tej mechanice ma się dać zrobić bardziej fluffowe rzeczy niż tylko nakurw z kuli ognia.

- Skondensuj wszystko. Na przykład: wiedza jest z wiatru, choroba z ziemi, transmutacja z ziemi albo z czegoś innego. Byle by miało to jakieś połączenie. Polecam obczaić grę M&M 7 albo 8. Tam autorzy gry wrzucili parę kategorii czarów i wpychali do nich tak aby pasowało. Była magia ognia która specjalizowała się w nakurwiani.u była magia powietrza która dawała ci niewidzialność skok no i trochę zadawania obrażeń. Fajnie by było sprecyzować co dany żywioł daje bo na dobrą sprawę z prawie każdego żywiołu można zadawać obrażenia tylko wystarczy to jakoś uzasadnić. Przykład walenie kulą wiedzy która uszkadza mózg przeciwnika bo jego procesor się przegrzewa przez nadmiar informacji. Można też zmniejszyć ilość zadawanych obrażeń z takiej kuli. Ale to takie głośne myślenie.

Jeszcze jedno ( przede wszystkim do Matea) nie dawajcie cennych rad jak zciecić magie tylko jak ją zbalansować. Teraz magia jest przegięta w stronę rytuałów ale kompletnie lipna jeżeli chodzi o instanty. Rady w stylu "dawaj punkty obłędu" albo "niech postać gracza umiera jak czar się nie uda" ale kompletny brak pomysłów na instanty nic nie pomaga.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#6 2012-07-28 08:00:55

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Ja tylko powiem że sama magia jest trochę zbyt skomplikowana, i wymaga masy rzucania, taka wada.

A co do magi kapłańskiej to zależy, jaka on ma być, czy fabularna czy mechaniczna.
Fabularną zrobić łatwo po prostu bierze jakieś czary, i je ma nie zużywając nic.
A mechanicznie też tak a la zwykły savage, bierze się parę rytuałów, bo to się na pewno uczy, prosi boga, cokolwiek, więc jest konkretne, i może też zużywać te punkty co magia (nie wiem jak się nazywa, ale ta pseudo mana ), może mieć mniejszy przelicznik itp.
Plus magia kapłańska by była inna, np właśnie święcisz broń, pancerze i daje bonus, lub umożliwia obronę/atak demonów.
Poświęcenie miejsca, że demony nie mają do niego wstępu.

W sumie można zgapić z magi society of leopold z wod-a.


ps jak ja, mówiłem ja jakbyście byli zdesperowani, to mogę poprowadzić hellcaty i magię, ja nawet mam pomysł na fabułę.


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#7 2012-07-30 12:10:17

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Gramy w środę? (tak, wiem, PP pytał o to już z 3 razy). I pytanie kto prowadzi Hell'cat/gate London/Miami? I na jakiej mechanice. SW czy WoD. I od której godziny.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#8 2012-07-30 13:26:39

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

A swoją droga jeśli byłby postój to można by zagrać w DP, albo jakby co zrobić chociaż postacie/pomysły (o ile jest chęć) na mojego tycona.


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#9 2012-07-31 22:09:00

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Czy my jutro gramy w hellgate'a czy tycona czy co? Bo już nie ogarnąłem


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#10 2012-07-31 22:55:59

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

Zależy od tego, czy PP zrobi coś na Tycoona.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#11 2012-08-05 10:20:01

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

W sumie jeśli wyjeżdżamy w piątek dopiero, to gramy w coś w środę ?


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#12 2012-08-05 12:26:46

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

JJ chyba ma czas, a jak nie, to ktoś może poprowadzić jakiegoś jednostrzała.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#13 2012-08-05 12:35:39

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

HAŃBA!!!!! Można zagrać w WOTa.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#14 2012-08-06 08:45:37

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Hellgate Miami

To w końcu w coś gramy ?


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
TS2 Space reliability https://lukaszsurma.pl/ Fotografia busy Bruksela