Nasze sesje i nie tylko one
Zacznę od tego, co lubią wszyscy gracze, czyli utrudnień:
Utrudnienia dotyczą wszystkich umiejętności, do których potrzebny jest wzrok, czyli strzelania, walki, prowadzenia, wypatrywania. Utrudnienia za różne efekty się kumulują.
Mgła/opar: słaba mgiełka +10%/10m, mgła +10%/5m, b. gęsta mgła +10%/2m, "mleko" +10%/1m
Ciemność: zmrok +20%, księżycowa noc +60%, bezksiężycowa/zachmurzona noc +90%, nieoświetlone tunele +120%
Opady: mżawka +20%, porządny deszcz +40%, ulewa +60%
Wiatr z pyłem: średni +30%, silny +60%
Burza piaskowa: +120%
Silne słońce: +60%
Dodatkowo, do testów wypatrywania stosują się modyfikatory z tabeli dotyczącej walki strzeleckiej (za osłonę i odległość [tabela karabinów]).
Offline
Powiem tak jak ty mi kiedyś powiedziałeś czyli bezsensownie bo chcesz zmieniać mechanikę a ja będę ci pokazywał błędy na podstawie podręcznika.
nieoświetlone tunele +120% w podręczniku jest 90%
A reszta to coś mi się wydaje że za bardzo przesadziłeś z minusami. Może to tylko moje odczycie ale:
księżycowa noc +60%. Wiatr z pyłem średni +30% oraz minus za poruszający się cel i odległość daje nam kombo takie że tylko munchkin może kogoś zastrzelić.
Ostatnio edytowany przez Daimio (2012-05-26 09:44:26)
Offline
Modyfikatory są zależne od widzimisię mistrza gry. W podręczniku jest to po prostu ciemność, nie ma nic na temat nieoświetlonych tuneli.
I nie, nie przesadziłem z minusami. Ciemność można redukować latarkami i innym gównem. Wiatr z pyłem dobrą osłoną oczu, słońce okularami przeciwsłonecznymi. Nie miałem (i dalej nie mam) czasu na wpisanie tych urządzeń.
Offline