Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#16 2012-04-20 20:51:42

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

to może jutro o ile mateo się wyrobi


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#17 2012-04-20 21:41:13

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

Dobra, będę jutro. Są szanse na normalne, uczciwe Neuro, gdybyśmy zginęli (a nawet jeśli nie normalne, to to: http://sesyje.pun.pl/viewtopic.php?id=4.
Startujemy jak zwykle 14.30?


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#18 2012-04-21 07:14:38

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

a zwykle nie było o 14 ? ale co za różnica w sumie


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#19 2012-04-22 10:29:57

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

To kiedy następna sesja ? środa ?

I kim gracie (mateo, kukuł ?) bo może zrobię jakiś mądrzejszy początek

Wymyśliłem jak zrobić żeby chowanie się w drzwiach nie było takie dobre, i to bez zmieniania czegokolwiek.

I w sumie się zastanawiam czy nie zmienić żeby trzeba było zadać zombialowi krytycznej rany w głowę żeby padł, bo tak jest słabszy niż człowiek


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#20 2012-04-22 10:43:58

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

To będą nieśmiertelne - dopiero 3 strzały z pistoletu w głowę go położą, zombie zawsze chodzą masówką.
Jeśli tak bardzo chcesz cudować, to robię przepatrywacza, który przed zombiepokalipsą był instruktorem wspinaczki.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#21 2012-04-22 11:45:25

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

tylko że magiczny dylemat z trzema strzałami w głowę dotyczy każdego człowieka !
A tak jak jest teraz każdy cios z broni mele w głowę zabija zombie, co jest trochę bez sensu, bo wychodzi na to że najmocniejsze były by biegające zarażone zombie, bo im trzeba normalnie zadać krytyczne rany.

A co do przepatrywacza, to patryk ma rangera to trochę mało sensowne, ale dla mnie w sumie obojętnie


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#22 2012-04-22 14:12:29

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

peruniec napisał:

tylko że magiczny dylemat z trzema strzałami w głowę dotyczy każdego człowieka !
A tak jak jest teraz każdy cios z broni mele w głowę zabija zombie, co jest trochę bez sensu, bo wychodzi na to że najmocniejsze były by biegające zarażone zombie, bo im trzeba normalnie zadać krytyczne rany.

A co do przepatrywacza, to patryk ma rangera to trochę mało sensowne, ale dla mnie w sumie obojętnie

Właściwie to człowiek rzuca na przytomność i raczej nie da rady zdać drugiego rzutu nawet jeśli zdał pierwszy.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#23 2012-04-22 15:40:23

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

Plus wchodzą mu utrudnienia za rany, oraz nie musisz strzelać w głowę żeby cokolwiek mu zrobić.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#24 2012-04-22 16:08:15

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

taa, tylko że jest to pewne nić, bo patrząc obiektywnie wychodzi że i tak trudniej jest pokonać normalnego człowieka, a jak jeszcze ma broń (bonus) i umiejętność walki to jest bogiem.
I jeśli by się zastanowić dlaczego zombie który używa niby malutkiej części mózgu, ma być łatwiej zabić ciosem/strzałem w głowę ?, albo mechanicznie dlaczego ?

plus myślałem dać jakieś modyfikatory dla zombiech, ale to bym musiał się zastanowić.

Najlepiej jakby np twórcy zrobili koszerne zombie.

a i mateo mógłbyś wrzucić gdzieś na forum te zasady masówki zombie ?


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#25 2012-04-22 16:17:30

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

Taaa tylko wracając do poprzedniej akcji jak zombie leżały bez nóg to co to za problem przeskoczyć nad nimi?? Jakoś to nie było możliwe. Oraz broń większość zombie nie broni się przed atakami a to że broń jest dłuższa powoduje to że można zadawać ciosy np:pałką i odskakiwać czego w neuro nie ma.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#26 2012-04-22 16:26:01

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

zombie które leżały bez nóg, (dalej z nogami ale przewrócone) na obszarze o średnicy pary metrów, jeśli potrafisz skakać na te 4-5 metrów to spoko.

Tak jak i nie ma czegoś takiego ja z drzwiami że zombie wlewają się falą, tylko wchodzą jak w filmach karate


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#27 2012-04-22 16:27:50

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

Wracając do tej akcji to spierdoliliście i tyle. Trzeba było rzucić jeszcze jeden granat na wyczyszczenie i wykłócać się dlaczego niby mają atakować. Pamięta ktoś pół-zombiego w parku w początkowym odcinku walking deada? Nie wyglądał tam na zbyt chętnego do łapania czegokolwiek, bardziej czołgał się z prędkością 2cm/s


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#28 2012-04-22 16:28:05

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

ale one wchodzą jak w filmach karate albo dosłownie wlewają się i każdy leży na sobie bo nie da się utrzymać równowagi przez człowieka a co dopiero przez zombie


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#29 2012-04-22 16:39:46

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

ale one wchodzą jak w filmach karate albo dosłownie wlewają się i każdy leży na sobie bo nie da się utrzymać równowagi przez człowieka a co dopiero przez zombie

Ale o co chodzi ?


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#30 2012-04-22 16:40:16

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Zombieshima - coś bez nazwy

Masówka zawsze działa - W przypadku, gdy postać nie ma gdzie się odsunąć, a wszystkie "wolne" miejsca zajmują atakujące ją zombie, to każdy zombiak pchający się na postać (ale nie będący formalnie w walce) powoduje dla tej postaci -1 do wszystkich testów sprawnościowych.

Przykład: Joe ostrzeliwuje sporą grupę zombie (13) napierającą na niego, stojąc przyparty do muru. Gdy niemartwym udaje się wreszcie do niego dojść, MG decyduje, że miejsca jest tyle, aby atakować go mogły jedynie 4 zombie naraz, ale z racji iż zombie jest więcej i każdy bardzo chciałby skosztować ludzkiego mięsa, Joe otrzymuje -1 za każdego zombiego w grupie, który nie może go atakować (9), ale pomimo tego pcha się w jego stronę, przyciskając Joe'go do ściany, co powoduje u bohatera karę -9 do wszystkich testów sprawnościowych (w tym walki). Joe'mu pozostało tylko modlić się o szybką i w miarę bezbolesną śmierć.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sesyje.pun.pl Fotografia busy Bruksela