Sesyjowo

Nasze sesje i nie tylko one

Ogłoszenie

Przenosimy się na Discorda


#1 2013-11-28 20:02:46

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Pechowa 17-tka [Neuro]

Taki, a nie inny wynik na kości - mówi się trudno. Dobrze, że już od jakiegoś czasu luźno sobie planowałem co by tu zrobić jak nas Paluch ujebie no i się faktem. W związku z tym przerzucamy się tutaj ze spamem dopóki JJ lub śmierć waszych nędznych postaci nie zwolni mnie z tego obowiązku

Postaram się też wypisać wszystkie ograniczenia, zmiany, a także odpowiadać na wnioski i zażalenia jakbym czegoś zapomniał...

Zacznijmy od standardu:

Ograniczenia:
@ Ban na sztuki walki (sorry Sebo ale jak wszystkie to wszystkie z zasady)
@ Startowe statystyki muszą się mieścić w przedziale 8 (w szczególnych przypadkach na 6 mogę się zgodzić) do 19 (tu nie ma wyjątków). Nie zamierzam oglądać speców-bogów-karłów z 30 sprytu. Gladiator w hawajskiej koszuli ewentualnie przejdzie, bo się go zastrzeli jak będzie szukał areny Jeśli gdzieś by pisało, że dzięki tej a tej sztuczce możesz przekroczyć 20 - udawajcie, że nie widzieliście tego zdania.
@ Swishery też wszystkie się skończyły
@ System broni, przebijalności i innych takich pierdół zostaje - Paluch zrobił, mnie się nie chce nawet w to zagłębiać.
@...
@...

Bonusy:
@ Klasyk - sprzedajemy znajomego za 1 stata albo 50 gambli
@ Macie 50 gambli na start więcej - czyli razem 150 (na ekwipunek oczywiście)
@ To chyba do bonusów - Kot działa normalnie
@...
@...

Luźne uwagi:
@ Będzie was teraz 4 - mam gdzieś jakie klasy postaci wybierzecie ale dobrze by było jakby był ktoś z mechaniką i elektroniką chociaż na 2
@ Przygoda (lepiej tego nie nazywać kampanią) postaram się żeby była w dość luźnym klimacie, niekoniecznie w 100% zgodnym z klasycznym neuro (o ile coś takiego jest). Nie lubię emo-rpg, co nie oznacza że nie będzie od czasu do czasu niebezpiecznie (coś was musi szybko zabić).
@ Uprzedzając pytania - nie, nie będzie jednorożców-pół smoków...
@ Pojawią się niewielkie questy w liczbie na jaką czas pozwoli, mniej lub bardziej dostosowane do profilu drużyny (nie będzie questów "tylko dla rudych czarnoskórych kanadyjczyków").
@ Na dniach pojawi się tutaj nowa propozycja cennika z żarciem, żeby krowa nie była tak śmiesznie tania, a mięso z niej drogie.
@ Kto ma dostęp do "Łowcy" - taki fanowski dodatek - znajduje się tam dodatkowy cennik sprytnego sprzętu podróżniczego (liny, łopaty, namioty, latarki itd). Wydrukuję go i przyniosę ale jakby ktoś chciał munchkinować w domu to zalecam się zapoznać. Jeden z moich ulubionych dodatków i jestem skłonny dopuścić wszystko co się w nim znajduje.
@ Miejsce akcji - wschodnio-południowa część stanów. Nie zdecydowałem się jeszcze dokładnie ale jeśli jest to bardzo ważne to gdzieś między Missisipi a FA.
@...
@...

Następna sesja myślę że może być w przyszły czw w podobnych godz jak dzisiaj (9-15)

Ostatnio edytowany przez Patryk (2013-11-28 21:11:10)


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#2 2013-11-28 21:04:46

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Ograniczenia:
@ Ban na sztuki walki (sorry Sebo ale jak wszystkie to wszystkie z zasady)
@ Startowe statystyki muszą się mieścić w przedziale 8 (w szczególnych przypadkach na 6 mogę się zgodzić) do 19 (tu nie ma wyjątków). Nie zamierzam oglądać speców-bogów-karłów z 30 sprytu. Gladiator w hawajskiej koszuli ewentualnie przejdzie, bo się go zastrzeli jak będzie szukał areny Jeśli gdzieś by pisało, że dzięki tej a tej sztuczce możesz przekroczyć 20 - udawajcie, że nie widzieliście tego zdania.
@ Swishery też wszystkie się skończyły
@ System broni, przebijalności i innych takich pierdół zostaje - Paluch zrobił, mnie się nie chce nawet w to zagłębiać.

-Ograniczasz moją postać!! Nie no jeżeli nie mogę moto to najwyżej jak zwykle zagram złodziejem z kotem. Nooooooo chyba że rozważysz mechanikę strzelania z obu rak jednocześnie. To wtedy mam inny plan.

@ Macie 50 gambli na start więcej - czyli razem 150

- A kiedy dostajemy te 50 grambli? Czy można je na stata przeznaczyć?

@ Pojawią się niewielkie questy w liczbie na jaką czas pozwoli, mniej lub bardziej dostosowane do profilu drużyny (nie będzie questów "tylko dla rudych czarnoskórych kanadyjczyków").

-Nie gadaj że w RPG będzie podstawowy element RPG!!!!! Jak to przez tyle grania nie spotkałem się jeszcze z qestami. Jak w to będzie się grało? Dobra dobra dosyć To żeśmy się pośmiali.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#3 2013-11-28 21:08:22

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

W sumie parę pytań.
Jakie mniej będą klimaty ? pytam żeby nie było że ktoś weźmie gangera z motorem a będziemy łazić po ruinach.

I drugie bo przypadkowo wymyśliłem manczkich , czy by działało.
Dwójnóg niweluje wymagania budowy do broni, i razem ze sztuczką padnij powstań, można by paść na ziemię za darmo i strzelać bez posiadania wymaganej budowy, czy to by przeszło ? (nie mówię że to zrobię, ale pytam ), czy trzeba by coś zrobić z dwójnogiem ? (tzn coś za segmenty)

Ja najprawdopodobniej zagram łowcą mutków od strzelania.

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-11-28 21:09:37)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#4 2013-11-28 21:22:01

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Daimio napisał:

Nooooooo chyba że rozważysz mechanikę strzelania z obu rak jednocześnie. To wtedy mam inny plan.

Powiedzmy ze rozważę...

Daimio napisał:

- A kiedy dostajemy te 50 grambli? Czy można je na stata przeznaczyć?

Na ekwipunek oczywiście - kupcie sobie naboje do USASa czy coś

Daimio napisał:

-Nie gadaj że w RPG będzie podstawowy element RPG!!!!! Jak to przez tyle grania nie spotkałem się jeszcze z qestami. Jak w to będzie się grało? Dobra dobra dosyć To żeśmy się pośmiali.

No jak - u Ciebie były! Napewno nie będą to jakieś porywające fabułą wątki ale postaram się.

peruniec napisał:

Jakie mniej będą klimaty ? pytam żeby nie było że ktoś weźmie gangera z motorem a będziemy łazić po ruinach.

Mówiłem - część akcji będzie rozgrywać się w podziemiach (jeśli ich nie zlejecie oczywiście), część w niedalekich ruinach. Pomiędzy miejscówkami będzie kilka(naście) km odległości więc jakiś środek transportu się przyda ale nie zakładam walk na autostradach itp. Jak się uprzecie to możecie chodzić na piechotę (chociaż looty targane na plecach są niewygodne!)

peruniec napisał:

I drugie bo przypadkowo wymyśliłem manczkich , czy by działało.
Dwójnóg niweluje wymagania budowy do broni, i razem ze sztuczką padnij powstań, można by paść na ziemię za darmo i strzelać bez posiadania wymaganej budowy, czy to by przeszło ? (nie mówię że to zrobię, ale pytam ), czy trzeba by coś zrobić z dwójnogiem ? (tzn coś za segmenty)

Nie wiem jak w innych karabinkach bo się nie znam ale takie SU ma składany dwójnóg. I trzeba go rozłożyć co będzie zajmowało... powiedzmy że 1 segment. Bieganie z rozłożonymi nóżkami jest... głupie no ale trzebaby się spytać kogoś kto miał okazję. Sebo, Mateo - co na to wasi znajomi wojskowi?


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

#5 2013-11-28 23:00:34

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Tak, nie, nie wiem, nie znam się, nie obchodzi mnie to... Pierdol się. Dwójnóg powinien się rozkładać niby ten segment, ale do tego znalezienie podpórki/pad na ziemię. Bieganie z rozłożonym byłoby denerwujące na dłuższą metę, ale w razie potrzeby dałoby się (szczególnie w miejscówkach gdzie o nic nie zahaczysz i możesz sobie pozwolić na trzymanie karabinka w rękach a nie odłożonego gdzieś na bok/przytroczonego do pleców/plecaka.

Łowcę wrzuciłem na DB.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#6 2013-11-30 21:33:32

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

To w sumie napiszę tutaj, po jadowym golemarium, można zagrać w neuro, bo jeśli to ma być do 12 to wcześnie.

I w sumie kto kim gra ?
Bo aga mówiła że tak samo
Mateo monter ?
SS złodziej-ranger ?

Bo w sumie do ruin przepatrywać ma fajne skille.

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-11-30 21:35:38)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#7 2013-11-30 21:39:33

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Nie koniecznie. Jeżeli Patryk zmieni a właściwie opisze jak działa strzelania z obu rąk naraz to zagram tym kim chciałem zagrać od baaaaaardzo dawna. Zastanawiam się jeszcze nad treserem bestii.


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#8 2013-11-30 21:43:08

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Nad złodziejem z kotem z dwoma uzi? Biorę montera, może go lekko przerobię, żeby nie był gołym mechanikiem.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#9 2013-11-30 21:43:17

peruniec

Komisarz

Skąd: CZk
Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 2359
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

To może ja będę miał mógł wziąć mojego ulubionego rangera

Swoja drogą w podręczniku z łowcą mutków są fajne sztuczki, jak ta z miotaczem ognia albo zabijanie stworka wytrzymałość jedna ciężka lub mniej za 1 sukces, czyli manczkin.

I w sumie nie ważne kim będę grał, ale mam plan na broń na mocne stwory, i to bardzo tanią .

Nom weź strzelanie, bo w sumie to się zawsze przydaje.

Ostatnio edytowany przez peruniec (2013-11-30 21:43:50)


My armor is contempt. My shield is disgust. My sword is hatred. In the emperor's name, let none survive.

Offline

 

#10 2013-12-03 21:53:02

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Czyli we czwartek nie gramy w neuro po JJowym mistrzowaniu ?


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#11 2013-12-03 22:02:53

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Czemu nie gramy? Gramy gramy.


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#12 2013-12-15 06:27:14

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Kiedy gramy?


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#13 2013-12-15 09:33:54

 MeMadao

Sir

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1963
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Czwartek rano jak zwykle?


You load sixteen tons, what do you get?
Another day older and deeper in debt...

Offline

 

#14 2013-12-15 09:35:04

Daimio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 1304
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

jak dla mnie ok


Internet nie wybacza!!!!

Offline

 

#15 2013-12-15 13:54:30

Patryk

Ktoś ważny

Zarejestrowany: 2012-02-20
Posty: 811
Punktów :   

Re: Pechowa 17-tka [Neuro]

Na razie mogę być rano, po południu idę do dentysty (jutro muszę zadzwonić na którą dokładnie), także jeszcze dogadamy.

Szlag.. to oznacza że muszę coś zrobić


"Bo obetnę sobie rękę i to wy będziecie mi obciągać!"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sesyje.pun.pl kołdra amz grzejniki wrocław taksówka wałcz