Nasze sesje i nie tylko one
He he ale jakie ma minusy
Racial Disadvantages:
Cold-Blooded (<50°) [-5pts]; Gluttony [-5pts]; Greed [-15pts];
Intolerance-1 (All other races) [-1pt]; Megalomania [-10pts]; No
Legs (Semi Aquatic, Slithers) [0pts]; Overconfidence [-5pts]; Sense
of Duty (Clan) [-10pts]; Vow (Never kill the messenger from other
Hutts, Major) [-10pts]
Swoją drogą, podręcznik do gurps-a jest dobry chociażby jak spis, statków, broni itp, i jest też sporo ilustracji wiec wiadomo jak to wygląda.
Offline
Prawda ten SW na k6 jest prostacki i ma taką sobie mechanikę, i ciężko mi to powiedzieć ale chyba najlepszy byłby savage , bo gurps hmm może i jest fajny, ale jak zobaczyłem że samych rodzajów obrażeń jest z 10 , z tym że tam jest dużo broni, pojazdów, ras, wad itp które można wykorzystać.
I wiem co powiesz jadowy, że my nie umiemy grać w filmowy system czy coś, ale prawda jest taka że sam robiłeś cienkich wrogów, słabszych niż przykładowy z podręcznika , jakoś jak ja prowadziłem trochę SW czy nazistów, to jakoś gracze umierali jak muchy.
No i savage znamy.
Tylko dobrze przemyśl takie rzeczy jak generatory atomowe , czy że droid który nie ma oczu tylko czujniki że ma wadę jako brak oczu
Chociaż gurps ma parę śmiesznych rzeczy, jak jest na samym początku pancerza szturmowcy nie przebija łuk ewoków, a szturmowcy raczej trafią w co chcą
Offline
Że GURPS ma podręczniki srające informacjami, to wiadomo od zawsze.
Wykorzystanie podręcznika, ale użycie innej mechaniki to niegłupi pomysł.
Tyle że trzeba by non-stop mieć lapka, albo wydrukować sporą jego część,
do referencji. Tyle że na czym grać? SW mnie nuży, bo słusznie przypominasz,
że filmowy styl (i szacunek do niego!) jest khurewsko ważny.
Starzy hipsterzy zarazili wielu mejstrimowców miłością do mechaniki FATE.
Nie jest ona jakaś zajebista, ale zła też nie jest. Tyle że to pół-storytel.
Można by o niej pomyśleć.
P.S. Odkryłem kilka pokhurwionych RPG-ów i można by ich spróbować,
a nie SW, bo wydają się na prawdę spoko. Niedługo się odezwę.
Offline
Ale wiesz że by się na jakieś dziwne systemy nie zgodzimy
I można by zawsze zagrać na gurpsie lite, to jest darmowa kompresja podręcznika (32strony), i w sumie na tym można zrobić postać, i nie jest aż tyle manczkinu, bo wady/zalety to tylko z 10 stron
Ostatnio edytowany przez peruniec (2012-12-23 09:10:15)
Offline
Nad GURPS-em Lite się można zastanowić.
A FATE-a sobie poczytajcie. Nie jest taki zły.
A co do dziwnych systemów, to podeśle Wam
podręczniki, jak je dorwę, to sami ocenicie.
Offline
http://e23.sjgames.com/item.html?id=SJG31-0004
Tutaj podręcznik do gurpsa lite
Offline
Bardzo podstawowa ta podstawa, trzeba by w tego gurpsa wrzucić jeszcze nakładkę z SW i trochę może więcej wad/zalet bo malutko tu jest (nawet w DP jest więcej, a to GURPS!)
Offline
Wiesz podręcznik do SW spoko można bo tam są właśnie wady/zalety, rasy, technika itp
Offline
Te podręczniki do gurpsa to:
GURPS 4th - Star Wars Sourcebook
GURPS 4th - Star Wars Sentient Species
I o ile dobrze pamiętam są na chomiku, razem z całą toną przygód do SW gurpsa
Hmm ale prawie nie mam tam wad/zalet czyli trzeba by mieć z głównego podręcznika
Lol a jedi to szatan obrażenie miecze świetlnego to 8k6, gdzie karabinu blasterowego 5k6 !!, chociaż w sumie nie wiem ile ma się tutaj HP
I lol kolejny pancerze klona (czyli chyba taki sam statowo jak szturmowców) ma na klacie 50! redukcji, czyli strzał z pistoleciku w klatę 3k6 to lol
Z tym że tu hełmy, buty mają mniej redukcji.
A świniaki są całkiem niezłe, dużo mają bonusów do walki, ale wady bardzo agresywne, i nie tolerują broni zasięgowej, droidów, i poziom tech bardzo niski
I co dziwnych ras, króliczek
http://starwars.wikia.com/wiki/Kushiban
Kolejny Lol, Ctuhlupunk (seting )
Ostatnio edytowany przez peruniec (2012-12-28 09:35:37)
Offline
http://starwars.wikia.com/wiki/Ongree - to ta rasa o której mówiłem
Offline
Jak chcemy GURPSa to dobrze by było wybrać wady w domu, więc kto kim gra? Ja chcę Ortolanina albo Gungana (z naciskiem na słonika w wersji inżynier/pilot) Reszta jakoś mi się nie podoba, oprócz jeszcze może Watto i Mon Calamari, więc tych zostawię w rezerwie.
PS. No i króliczek jest uroczy
Offline
Ja zagram albo ubese albo człowiekiem zwykłym, a co do roli hmm , nie gadaczem raczej, to tępy koks z blasterem ?
Offline
Po wczorajszej sesji - nieważne jaka rasa, ma być terrorysta walczący z panującym reżimem, z dodatkową opcją wykupienia innych wrogów (konkretnych organizacji, osób). Będę biegał z ładunkami wybuchowymi i może ciężką bronią (zobaczymy, czy statów starczy)
Offline
Masz wadę fanatyk , a punktów można dużo wyciągnąć, no i zniżasz Inte i masz
Ale termo detonatory są drogie.
Frag 80
Termo 2000.
A i bronie mają coś takiego jak legalność, i wszystkie większe niż sporting blaster (takie gówno), są albo na licencji, albo tylko dla policji/wojska zakazane wszędzie
I jedno mi się bardzo w gurpsie podoba, życia, ma się ich tyle ile stata HP, standardowo 10, mało kto ma 20, przy broniach które zadają 5k6 (karabin blasterowy)
Ale pancerze mają dużo redukcji (szturmowca 50, mandaloriański tylko 14 nie wiem czemu), czyli dostajesz w pancerze przyjmujesz strzał na klatę, dostajesz w klatę nie żyjesz.
Ostatnio edytowany przez peruniec (2012-12-28 15:01:28)
Offline