peruniec - 2022-10-15 17:57:25

Temat o odgrywaniu i prowadzeniu, cos jak kontynuacja tego o czym mówiliśmy na ostatniej sesji.

Zacznę od prowadzenia.

Zbyt długie fragmenty. W mojej ostatniej kampanii w młotka końcówka w magicznej domenie chaosu była za długa. W mojej głowie to było dużo mroku i klimatu. A skończyło się tym że szliście kawałek, rzut na percepcje i jakieś fabularne rzeczy.
Lepiej by bylo gdybym to po prostu opisywał i może skrócił całość.


Walki nie powinny być zapychaczem.
Tzn czasami mogą być plus walka sama w sobie może być fajna, ale walki powinny czemuś fabularnemu służyć.
Np pierwsza walka w moim mlotku, z tymi bandytami/dezerterami po rozbiciu wozu.
To miała być względnie prosta walka pokazującą: walkę bo system był dla nas nowy.
Powiazania tych bandytów z tymi ludkami z fortu, co samo w sobie bylo poszlaką.
Oczywiście jeśli gracze nic nie zauważą to nie całkiem wyszło :P


Dobro powinno być trudne.
W sthradzie kawałek w miasteczku z tym bossem który ciągnął jakiegoś ludka za koniem z błahego powodu.
W tej sytuacji bycie dobra postacią miało by dużo negatywnych konsekwencji i tak powinno według mnie być.


Odgrywanie

Mówienie w pierwszej osobie i wymaganie tego od graczy naturalnie wymusza jakieś odgrywanie.


I parę linków z Mercerem
Śmierć gracza https://m.youtube.com/watch?v=Kr0ylBvVi … L&index=23
Jak sprawić żeby gracz odgrywał https://m.youtube.com/watch?v=srsSEIb-B … L&index=25
Niestandardowe postacie https://m.youtube.com/watch?v=3JnbhpPGM … L&index=26

www.sesyje.pun.pl stomatolog Szczecin wideofilmowanie Szczecin geodeta kurów