peruniec - 2020-10-19 12:59:12

Podstawa mechaniki

Procenty są zamieniane na bezpośrednie modyfikatory.
Suwaki są zastąpione przez bonus/minus 3

Poziomy trudności są wielokrotnością 3.
Prosty -3
Przeciętny 0
Problematyczny +3
Trudny +6
Bardzo trudny  +9
Cholernie trudny +12
Fart +15



Punkty życia, leczenie i minusy z ran
Człowiek ma 30 punktów życia.

Leczy się obrażenia jako jedną ranę. Wszystkie wartości leczenia sumują się.
Do 10 obrażeń jest to test przeciętny (0) a od 11 obrażeń test jest problematyczny (+3) dla pierwszej pomocy.
Do 10 obrażeń jest to test problematyczny (+3) a od 11 obrażeń test jest trudny (+6) dla leczenia ran.
Naturalne leczenie to 1HP dziennie.
Pierwsza pomoc leczy 1HP
Leczenie ran leczy 2HP
Leczenie ran wymaga użycia torby medyka, inaczej dostaje podwyższa się o jeden poziom trudności (+3)

Minusy z ran są połową obrażeń zaokrągloną w dół (np 13 obrażeń to minus 6)



walka
Modyfikatory trafienie w część ciała są takie same dla walki strzeleckiej i wręcz.
Głowa +9
Korpus i kończyny +3


Walka wręcz rozgrywa się w tej samej inicjatywie co walka strzelecka. Test ataku jest testem przeciwstawnym, broniący nie traci segmentów na obronę.
Przewaga daje utrudnienia broniącemu się w wysokości 3 za każdego atakującego.


Modyfikatory zasięgu walki strzeleckiej są zmienione na system 4 poziomów zasięgu ze stałym minusem. Każdy następny poziom zasięgu jest dwukrotnością poprzedniego (np 10/20/40/80)
Utrudnienia za zasięg to:
Pierwszy - 0
Drugi - +3
Trzeci  + 6
Czwarty +15

Zacięcia broni są zmniejszone. Niezawodna =20, Przeciętna =19-20, Zawodna =18-20

MODERNHOUSE KO26 OтeНи Пилар stomatolog Szczecin wideofilmowanie Szczecin geodeta kurów