Teraz rusznikarstwo służy głównie do, do naprawy broni, ale na dobrą sprawę może służyć do modyfikacji broni.
Nie jestem pewien, czy testy powinny być stałe niezależnie od broni, czy zrobić żeby były jakieś poziomy skomplikowania mechanizmu. W każdym razie dam krótką listę co można zrobić, oczywiście całej listy na pewno nie zrobię, bo to raczej zależy co chciałby gracz.
Na początek testy które robi się bez użycia dodatkowych części, tylko przy użyciu zestawu mechanika(czy rusznikarza ?) A sama zasada jest prosta, że coś się dostaje, i coś się traci.
Drobne zmiany
Zwiększenie szybkostrzelności +1 do szybkostrzelności, o jeden większe zacięcie lub niecelny (+10%) lub niecelny ogień ciągły (+20%) Test problematyczny
+2 do szybkostrzelności, o trzy wyższe zacięcie, bardzo niecelny(+20), niecelny ogień ciągły (+10) Test trudny
Zwiększenie niezawodności -1 do rzutu na zacięcie, spadek szybkostrzelności o 2 (bo z zacięciem to jednak manczkin) Test trudny
Zmniejszenie odrzutu -1 do wymaganej budowy, -1 do podstawowej przebijalności pancerzy Test trudny
Zwykłe zmiany Potem są testy które wymagają dodania części, ale ich zmiany nie są bardzo poważne w konstrukcje broni
Składana kolba - wiadomo trzeba mieć składaną kolbę, dzięki temu broń zyskuje cechę specjalną poręczny. Test przeciętny Koszt takiej kolby około 20 gambli
Przerobienie gniazda magazynka - chodzi o dorobienie możliwości używania innych typów magazynków, ale na ten sam rodzaj amunicji, czyli przykładowo, m14 (7,62) żeby miał możliwość używania box-ów od M60 (też 7,62) Test problematyczny Koszt 10-15
Zwiększenie celności - Zmiana lufy na dłuższą i bardziej precyzyjną (jak w ASG :P), dodaje cechę celny (+10), ale broń jest bardziej nieporęczna (chyba fabularny minus) Test Trudny Koszt 50% ceny broni, w pistoletach dostaje cechę nieporęczny
Zamontowanie lunety - montowanie lunety, i jej kalibracja Test problematyczny Koszt - luneta plus 5 ammo
Zmniejszenie odrzutu II -1 do wymaganej budowy, zwiększenie wagi o 1 kilogram Test trudny Koszt, około 5-10 gambli (dużo czasu)
Poważne zmiany Zmiany które bardzo ingerują w mechanizm broni lub jego konstrukcje
System redukcji odrzutu z przeciwwagą - skomplikowany system, który po strzele rusza ciężarkiem. odrzut mniejszy o 1 lub 2 Test trudny lub bardzo trudny Koszt 50% broni (zajmuje dużo czasu)
Zmiana naboju - wymiana zamka, lufy, gniazda itp. Po zmianie broń strzela wybranym przez gracza nabojem (pistolety nie strzelają karabinowym), co może wpłynąć na tabele zasięgu ( .45ACP nie będzie lecieć tak daleko jak tabela karabinów, maksymalnie to tabela PM-ów) Test trudny lub bardzo trudny (zmiana .50 na 9mm ;) ) Koszt 60% bronie na jakiej ma być oparta konwersja, czyli jeśli to ma być AK strzelający .45ACP, to wybiera się najbliższą broń, czyli w tym przypadku UMP-a. Długo trwa
Zwiększenie szybkostrzelności II - Wymiana części wewnętrznych, na lepsze, inny system zasilania mechanizmu razem z wzmocnieniem mechanizmu.
+ 1 szybkostrzelności Test trudny Koszt 70% broni
+2 szybkostrzelności Test Bardzo trudny Koszt 150% broni
To są przykładowe rzeczy, mogę być inne, i to jest raczej stricte dla graczy, bo jakiemu MG by się chciało robić, takie bronie, poza może jakimś bossem. Oczywiście ceny które są podane to ceny części, robienie tego w mieście jak wiadomo doda koszt pracy rusznikarza.
|