Jak w nazwie.
Zacznę: 1. Zasady osłon 2. Zasady pancerza, jego tworzenie 3. Budowa a bronie 4. Cennik broni 5. Więcej broni 6. Staty broni 7. Rany na punkty i mechanika leczenia 8. Poszerzenie cennika podstawowego o przedmioty użytkowe z Ruin 9. Ceny magazynków 10. Produkcja amunicji - mechanika i koszty 11. Staty - opis przy konkretnej wartości konkretnego stata 12. Umiejętności - co dokładnie od czego 13. Umiejętności - umiejki od różnych statów 14. Torba medyka - co w niej jest i na ile starcza (muszę znaleźć GP w którym był fajny artykuł o tym [ok. mam - ok. 18 strony się zaczyna, interesuje nas fragment z torbami medyka, wrzucam na DB (GP58)]) 15. Choroby i leczenie ich (dodać 2 nowe [za hemo i paranoję], obciąć możliwość munchkinowania z lekami [bo to bez sensu, a aktualnie działa]) 16. Zmienić docelowo reputację [muszę się dorwać do zmian proponowanych w Bohaterze MaXXX] 17. Zrobić coś ze znajomymi 18. Rozkopać walkę wręcz i ujednolicić jej system z walką strzelecką 19. Poprawić bronie do walki wręcz [a nie to co jest teraz z toporem] 20. Rozbicie strzału na strzał z biodra, strzał przycelowany, strzał snajperski. 21. Zwiększenie zacinalności broni przy seriach/zmniejszenie zacinalności przy strzałach pojedynczych 22. Usystematyzować zasady walki wręcz z kilkoma przeciwnikami/z przeciwnikiem nieświadomym 23. Ustalenie czy tryb bersekera daje automatyczną inicjatywę w ataku (choć opis tego nie sugeruje [str. 196 (przynajmniej u mnie)]
Zaraz poszerzę, tylko podręcznik przejrzę. Edit: To tyle na chwilę obecną z mojej strony.
|